ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


БІЗНЕС-ОСВІТА | Роль досліджень 30 серпня 2007 р.

Нова роль досліджень у бізнес-школах

Яке основне завдання стоїть перед дослідженнями, що проводяться у бізнес-школах? Саме це питання є основним у звіті акредитаційної організації AACSB International, що наполягає: дослідники від бізнес-шкіл повинні продукувати праці, які можна застосовувати у щоденній практиці бізнесу.

Дискусія навколо досліджень може призвести до зміни підходів до формування навчальних програм та отримання акредитації. Насамперед бізнес-школам слід визначити набір метрик, що могли б наочно показати, яким чином люди можуть застосовувати знання, здобуті у проектах досліджень, у реальному житті. Наприклад, якщо професор фокусується на покращенні освіти бухгалтерів, тоді школа може оцінювати його вплив на студентів, зважаючи на кількість людей, які використовують його кейси, приклади чи інші матеріали.

Проте, деякі люди побоюються, що потреба реального втілення набутих знань може відштовхнути дослідників від розробки та вивчення менш популярних чи езотеричних. Проблема ускладнюється ще й тим, що якщо кожен фокусуватиметься виключно на покращенні вже наявних практик, тоді нікому буде проводити дослідження та займатися інноваціями.

Джозеф Алуто (Joseph Alutto) президент Ohio State University та голова комітету AACSB переконаний, що набір характеристик, які вимагаються від школи під час її акредитації, може суттєво змінитися. В основі акредитації повинен бути аналіз відповідності місії школи та її реальної діяльності. Самі ж бізнес-школи повинні стати більш чесними та відкритими.

Ще однією рекомендацією для бізнес-шкіл є потреба поглиблення стосунків між академіками та практикуючими менеджерами. Основна мета такого поглиблення полягає у створенні двостороннього діалогу та уможливленні практичного пояснення цінності езотеричних досліджень. У свою чергу практикуючі менеджери можуть ділитися найбільш складними проблемами, з якими їм доводиться стикатися і, таким чином, надавати нові ідеї для досліджень професорам.

Що ж, як бачимо, перед бізнес-школами сьогодні постає два складних завдання: відшукати золоту середину між хорошими дослідженнями та хорошим навчанням, а також продукувати студії, які будуть однаково корисними як для академіків, так і для практикуючих менеджерів та студентів.

За матеріалами "New Role for Business School Research", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?
Стратегия жизниСтратегия жизни
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)