БІЗНЕС-ОСВІТА | Критика 5 листопада 2009 р.

Бізнес-освіта змінюється

Джіна Ву (Gina Wu), редактор видання The Sustainable MBA: The 2010-2011 Guide to Business Schools That Are Making a Difference, у Аспенському інституті, пише про те, як впливає на бізнес-школи суспільна критика, викликана економічною кризою.

За рік, що триває світова економічна криза, під загрозу була поставлена не лише довіра до страхових компаній та банків, але й цінність бізнес-освіти, як такої. Причиною цьому було насамперед те, що деякі генеральні директори найпотужніших компаній, які, на думку більшості, й завели світову економіку у глухий кут, мали ступінь МВА найпрестижніших бізнес-шкіл. Чи могла б освіта, яку вони отримали у цих університетах, бути більш сфокусованою на етичні цінності?

Наскільки реально очікувати, що лідери бізнесу звертатимуть велику увагу на сфери, які зазвичай знаходяться за їхньою зоною відповідальності та й інтересів. Дехто вважає, що цінності бізнесу та етичні цінності повинні залишатися у різних площинах — головне, щоб те, що робить бізнес, залишалося законним. Інші вірять, що програми MBA повинні втілювати не лише етичні цінності, але пропонувати більш широкий соціальний фокус для кожного студента.

"Бізнес-освіта традиційно фокусувалася на вузькій цілі — максимізації акціонерного капіталу, — розповідає Річ Ляймсайдер (Rich Leimsider), керівник центру бізнес-освіти Аспенського інституту. — Університети вважали соціальну відповідальність предметом, який знаходиться поза їхньою експертною сферою". Але часи змінилися.

Опираючись на дані дослідження The Sustainable MBA, можна зробити висновок, що репутаційні та соціальні питання стають важливою частиною бізнес-освіти. "Дослідження свідчить, що суспільство та оточення стають надзвичайно важливим предметом для вивчення у бізнес-школах", — пояснює Ляймсайдер.

За матеріалами "The changing face of business education", Topmba.com.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)