БІЗНЕС-ОСВІТА | Дослідження 23 листопада 2010 р.

Чому навчання буває провальним

Компанії в різних куточках світу витрачають близько $100 мільярдів на навчання та тренінги своїх співробітників. Втім, дослідження, проведене компанією McKinsey & Company, свідчить, що більша частина цих грошей витрачається неефективно.

Насправді, лише одна чверть респондентів, які взяли участь в опитуванні, визнали, що їхні програми навчання дійсно мали позитивний вплив на результативність бізнесу. Більшість же компаній навіть не намагаються оцінити ефективність власних тренінгових інвестицій.

Провал корпоративного навчання зазвичай пов'язаний з причинами, які знаходяться за межами навчального класу. Адже для того, щоб ефективно засвоїти нові навички, працівники повинні знати і розуміти, яким чином ці навички зможуть бути застосовані та принести користь організації. Освіта може бути ефективною лише тоді, коли учень розуміє необхідність навчання і висловлює інтерес до розвитку. У більшості ж компаній не відбувається жодної попередньої комунікації щодо необхідності навчання. Натомість, керівники очікують, що їхні підлеглі просто будуть відвідувати лекції та вбирати в себе нові знання та компетенції. Шкода, що так не буває!

Після закінчення програми навчання, працівники стикаються зі ще одним викликом — вони практично ніколи не використовують нові щойно набуті знання на практиці. Більшість керівників та власників помилково вважають, що після навчання підлеглі повернуться на свої робочі місця і самостійно почнуть використовувати нові навички. Втім, отримати максимальну вигоду із інвестицій у навчання можна тільки створивши правильне сприйняття навчання у працівників, а також запропонувавши їм сприятливе робоче середовище, в якому вони змогли б використовувати отримані знання та навички.

Отже, основним аспектом ефективного навчання є діалог з працівниками до, під час та після тренінгу. А також розуміння того, що студент повинен бути проактивно зацікавлений як в набутті нових навичок, так і в їх використанні після того, як курс навчання буде закінчено.

За матеріалами "Getting more from your training programs", The McKinsey Quarterly.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
13-14 грудня 2017
Київ
ELForum 2017. Щорічна подія для професіоналів, практиків і фанатів дистанційного навчання
14 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить
У них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не училУ них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не учил
Ицхак Адизес. Лучшее. Пища для размышленийИцхак Адизес. Лучшее. Пища для размышлений
Уверенность в себе. Умение контролировать свою жизньУверенность в себе. Умение контролировать свою жизнь
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)