БІЗНЕС-ОСВІТА | Дослідження 23 листопада 2010 р.

Чому навчання буває провальним

Компанії в різних куточках світу витрачають близько $100 мільярдів на навчання та тренінги своїх співробітників. Втім, дослідження, проведене компанією McKinsey & Company, свідчить, що більша частина цих грошей витрачається неефективно.

Насправді, лише одна чверть респондентів, які взяли участь в опитуванні, визнали, що їхні програми навчання дійсно мали позитивний вплив на результативність бізнесу. Більшість же компаній навіть не намагаються оцінити ефективність власних тренінгових інвестицій.

Провал корпоративного навчання зазвичай пов'язаний з причинами, які знаходяться за межами навчального класу. Адже для того, щоб ефективно засвоїти нові навички, працівники повинні знати і розуміти, яким чином ці навички зможуть бути застосовані та принести користь організації. Освіта може бути ефективною лише тоді, коли учень розуміє необхідність навчання і висловлює інтерес до розвитку. У більшості ж компаній не відбувається жодної попередньої комунікації щодо необхідності навчання. Натомість, керівники очікують, що їхні підлеглі просто будуть відвідувати лекції та вбирати в себе нові знання та компетенції. Шкода, що так не буває!

Після закінчення програми навчання, працівники стикаються зі ще одним викликом — вони практично ніколи не використовують нові щойно набуті знання на практиці. Більшість керівників та власників помилково вважають, що після навчання підлеглі повернуться на свої робочі місця і самостійно почнуть використовувати нові навички. Втім, отримати максимальну вигоду із інвестицій у навчання можна тільки створивши правильне сприйняття навчання у працівників, а також запропонувавши їм сприятливе робоче середовище, в якому вони змогли б використовувати отримані знання та навички.

Отже, основним аспектом ефективного навчання є діалог з працівниками до, під час та після тренінгу. А також розуміння того, що студент повинен бути проактивно зацікавлений як в набутті нових навичок, так і в їх використанні після того, як курс навчання буде закінчено.

За матеріалами "Getting more from your training programs", The McKinsey Quarterly.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)
7 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси, бюджети і мотивацію (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри
Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесіКмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Тайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на васТайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на вас
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)