БІЗНЕС-ОСВІТА | Кар’єра 1 лютого 2019 р.

Як випускникам MBA-програм отримати роботу в технологічних компаніях

Відповідно до даних дослідження Graduate Management Admission Council (GMAC), 2018-го року майже 89% технологічних компаній найматимуть власників дипломів MBA. В чому причина вибуху попиту на цих фахівців і якими вміннями їм потрібно оволодіти, аби отримати роботу в технологічному секторі? Ось що з цього приводу розповіли експерти в розмові з виданням U.S. News.

Як випускникам MBA-програм отримати роботу в технологічних компаніях

Де потрібні випускники MBA-програм

Девід Кенсел (David Cancel), співзасновник та CEO Drift (фірма, яка надає бізнесам цифрову платформу для маркетингу та продажу), зазначив, що важливо розмежовувати компанії, які зацікавлені в залученні випускників бізнес-шкіл, й ті, що ні. За його словами:

«Стартапам, які перебувають на перших етапах свого шляху, важко знайти позицію для випускників MBA, тому, швидше за все, на відміну від інших місць, тут їхні знання залишаться недооціненими. Але зі зростанням цих компаній навички, якими володіють такі фахівці, можуть стати незамінними для команд».

А на переконання Адама Родніцкі (Adam Rodnitzky), віце-президента з маркетингу Occipital Inc (розробник ПЗ для мобільних телефонів), для технологічних компаній, що зростають, випускники бізнес-шкіл будуть не менш важливими, ніж інженери. Ось як він аргументував свою думку:

«Для зростання компанії недостатньо мати лише продукт — потрібен ще й ринок, а коли продукт знаходить ринок, складність ведення бізнесу зростає в багато разів і може швидко вийти за межі досвіду та ресурсів, які мають засновники».

Конкретизуючи, які перепони можуть допомогти подолати власники дипломів MBA, Родніцкі додав:

«Фахівці з бізнес-освітою можуть не тільки розвантажити засновників, що дасть їм змогу сконцентруватися на тому, що вони роблять найкраще, але й також привнести з собою критичне мислення, що полегшить проходження бізнесу крізь правові, фінансові та маркетингові виклики, котрі потенційно можуть як зруйнувати компанію, так і стати рушіями її зростання».

Які вміння мусять мати власники дипломів бізнес-шкіл

Але попри зростання попиту на випускників бізнес-шкіл у технологічних компаніях, потрапити їм туди все ще непросто. Це означає: що більше досвіду в цій сфері та релевантних вмінь вони мають — то краще.

Згідно звіту Financial Times, найбільше технологічні компанії цікавить володіння власниками дипломів MBA «м’якими» навичками або здатність працювати в команді та ефективно взаємодіяти з колегами.

Ліз Арнольд (Liz Arnold), асоційований директор Центра управління кар’єрою при Вищій школі менеджменту Samuel Curtis Johnson (Корнельський університет) звернула увагу на те, що MBA-програми швидко модифікують зміст своїх курсів, із тим аби підготувати слухачів до технологічної революції.

Як зазначила Арнольд, намагаючись допомогти слухачам підготуватися до роботи в технологічних компаніях, бізнес-школи покладають наголос на освоюванні таких сфер, як прогнозна аналітика, та створюють можливості для навчання в проектному середовищі.

«Вибираючи MBA-програми, студенти мусять добре вивчити, що пропонується в рамках курсу; також всім, хто цікавиться технологічним сектором, варто набути набір підприємницьких навичок, щоб зрозуміти — як брати на себе ініціативу в процесі руху від генерування ідеї до виведення продукту на ринок», — сказала вона, додавши, що «такі вміння цінуються більшістю технологічних компаній, бо вони хочуть, аби їхні фахівці працювали автономно, самостійно бралися за реалізацію ідей та просувалися вперед, доводячи справу до успішного фіналу».

За матеріалами "What MBAs Need To Get A Tech Job", Poets & Quants.

Ілюстрація: Depositphotos.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 червня 2019
Київ
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів
3-4 липня 2019
Київ
Лідерство і управління командою
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)