БІЗНЕС-ОСВІТА | Онлайн-навчання 17 лютого 2021 р.

Знання онлайн: тренди в індустрії e-learning

Джерело: Mind.ua

Індустрія онлайн-навчання вже зараз показує помітне зростання, а через кілька років воно буде колосальним. Проте одночасно збільшується й конкуренція на цьому ринку. Компанії, що здійснюють електронне навчання, набагато частіше стали робити ставку на технології. Їх використання в поєднанні з аналітикою і гнучким підходом до учнів стане відмінною рисою е-learning. Засновник і генеральний директор онлайн-школи англійської мови JustSchool Ігор Фурманенко розповів про тренди в цій сфері на найближчий рік.

Знання онлайн: тренди в індустрії e-learning

Гейміфікація

В Україні в галузі онлайн-навчання вважається, що гейміфікація допомагає збільшити показник Retention Rate (утримання клієнтів). Але вже зараз можна сказати, що елемент гри робить курс більш цікавим, особливо для дітей, які майже з народження «на ти» з гаджетами. Ми бачимо, що ігрові механіки дійсно мотивують дітей і підлітків виконувати домашнє завдання, вирішувати тести, розуміти складні теми й загалом краще орієнтуватися у вивченому матеріалі.

Крім того, гейміфікація робить урок таким, що краще запам’ятовується. Ви напевно з більшою ймовірністю порадите такі курси друзям або знайомим, тому що їх було цікаво проходити.

Віртуальні класи

Досить очікуваний тренд, який був і залишається протягом багатьох років. Віртуальні класні кімнати з дошками, комп’ютерами, планшетами, дисплеями вже доповнюють інтер’єри багатьох установ. У майбутньому їхня кількість тільки збільшиться. Нинішній ринок представлений великими гравцями, як-от Saba Software, Google, Blackboard Inc., Microsoft, IBM Corporation, Cisco Systems та іншими. Очікується, що до 2025 року світовий ринок віртуальних класів зросте до $26,7 млрд за рахунок технологій IoT і AR.

Штучний інтелект

Як і віртуальні класи, штучний інтелект вже міцно влаштувався в індустрії онлайн-навчання в США, Європі, Китаї, і явно не має наміру здавати свої позиції, особливо в країнах, що розвиваються. Він передусім допомагає користувачеві отримувати персоналізовані рекомендації.

До штучного інтелекту також належать чатботи. Вони вже давно використовуються в маркетингу, продажах, соціальних мережах, CRM-системах, але зовсім недавно стали застосовуватися в сфері e-learning. У чатботів величезний потенціал в електронному навчанні. Їх можна використовувати не тільки для імітації взаємодії з викладачем, а й для створення рольових ігор всередині.

Інтуїтивний інтерфейс

В ідеалі система дистанційного навчання має бути максимально інтуїтивною, щоб клієнти не помічали процесу навчання й перевірки їхніх знань. Із цієї причини, наприклад, у США та країнах Заходу вже з’явилася нова спеціальність Experience Designer, яка зараз активно заміщає спеціальність Instructional Designer, відому в нас як педагогічний дизайнер, або фахівець із дистанційного навчання. Цього й наступного року вона продовжить перехід до Learning Experience Designer.

Якщо говорити більш конкретно, то під цією професією мається на увазі кілька сфер перетинів. Це й ID (instructional design), тобто педагогічний дизайн, UX (User eXperience design), тобто користувацький досвід, і UI (User Interface and visual design), тобто правила розроблення призначеного для користувача інтерфейсу та графічного дизайну.

Але основна функція LX design — донести інформацію (наприклад, за допомогою відео або соціального навчання). Важливо зазначити, що це не просто дизайн у його звичайному розумінні, а спроба зрозуміти своїх клієнтів і їхні потреби.

Більше елементів з Entertainment: VR/AR

У сукупності із системами навчання змінюються й самі навчальні матеріали. Це відбувається, тому що нудні інструкції та презентації не допомагають повною мірою отримувати знання клієнтам, і потрібен новий підхід.

Важливо зазначити, що навчання — це не тільки розумовий процес, а й емоційний. Саме тому важливо створювати контент для навчання, який залучатиме людину. Наразі стают все більш популярними VR-відео — ролики, зняті з кутом огляду 360°, які можна дивитися через окуляри віртуальної реальності або без них.

Big data analysis

Це інформація, яка зібрана внаслідок різних дій кожного користувача під час курсу: його план розвитку, особливості навчання, успішність тощо. Це досить великий обсяг інформації, тому стандартні бази даних не можуть повною мірою їх зібрати та проаналізувати. Big data analysis якраз і допомагає структурувати, а після чого надавати дані про ці дії провайдерам. У такий спосіб можна відстежувати успішність кожного клієнта онлайн-курсу та корегувати навчання під його можливості й особливості.

Мікронавчання

Мікронавчання — це теж стійкий тренд на ринку цифрової освіти. Як показує досвід останній років, нове покоління учнів (хоча й не тільки вони) все важче сприймають інформацію у великих обсягах, зокрема й за тривалістю. Тому в плюсі ??будуть ті курси, які вводять у свою практику мікроформати.

Ілюстрація: wccftech.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)