ТЕНДЕНЦІЇ | T&D 12 грудня 2019 р.

Тренди майбутнього в T&D: Гейміфікація

Джерело: ПроHR

Надлишок інформації та розваг призвів до того, що нині без гейміфікації консервативне навчання сприймається як заважке, задовге і нудне, а отже — неефективне. Гра є одним із способів організовувати командну активність, стимулювати творчість і долати шаблони мислення, «запаковує» серйозну діяльність у яскраву обгортку. Тетяна Шерман, керівник департаменту по роботі з зовнішнім ринком Академії ДТЕК, розповідає про шостий футуристичний T&D-тренд: ігрофікацію робочих процесів.

Тренди майбутнього в T&D: Гейміфікація

1. Легко та фаново

Нещодавно я відвідала один із найдосвідченіших корпоративних університетів світу — Hamburger University у Бразилії, де навчаються працівники та менеджери McDonald's. Раніше для навчання стандартам та іншим елементам підготовки в компанії готували товсті підручники. Наразі це не працює, отже, компанія переходить на формат онлайн-ігор та відео, де ті самі знання подаються яскраво та цікаво. Традиційне навчання втрачає вплив, і до цих змін адаптуються всі прогресивні компанії. Розвиток необхідно гейміфікувати та робити інтерактивним, вплітати в щоденну працю та видавати невеликими порціями. Легкість та фан — умови, за яких процес навчання відбуватиметься швидше та без примусу.

Гейміфікувати навчання можна як онлайн, так і офлайн. Цікавий кейс — госпіталь у Бельгії, який навчає нових співробітників у форматі своєрідного квеста «неправильна кімната»: в приміщенні палати спеціально допущені помилки, які заважають безпеці та комфорту пацієнтів, і новачки мають їх оперативно знайти.

2. Винагорода

Корисні прийоми, які при розробці ігор використовує гейм-індустрія. Насамперед це винагорода за залучену гру, яка може мати різні форми: наприклад, бонуси за подолання чергового рівня, рейтинги лідерів тощо. Винагородою є також усвідомлення довгострокових переваг, наприклад, можливість кар’єрного розвитку в разі якісного та сумлінного навчання.

3. Конкуренція з розвагами

Гейм-індустрія конкурує з освітньою системою. Безліч варіантів фану відволікають, поглинають увагу, обіцяють приємні емоції з мінімумом зусиль та витрат інтелектуальної енергії. Вихід для освітніх закладів — насичувати своє освітнє середовище ігровими елементами. Картинки, мультфільми, ігри — тільки такі форми можуть конкурувати з соцмережами та додатками за увагу працівників, особливо нового, «цифрового» покоління.

4. Сторітелінг

Ключовим елементом цікавої гри є історія, яка захоплює та мотивує пройти весь шлях до кінця, аби дізнатися, яким буде фінал. Цей прийом часто використовують і роботодавці, які впроваджують гейміфікацію в корпоративні системи навчання. Якщо програма має цікавий сценарій, яскравих персонажів, які близькі самим співробітникам-студентам, є інтеративний діалог з учасниками — навчальний процес матиме хепі-енд.

5. Потенціал «генерації геймерів»

Роботодавці мають вчитися використовувати сильні сторони «покоління ігроманів», наприклад, готовність робити спробу за спробою, доки складний левел все-таки не буде пройдено. Як стверджують, наприклад, Джон Бек (John Beck) и Мітчел Уейд (Mitchell Wade), автори книги «Догралися! Як покоління геймерів назавжди змінюють бізнес-середовище» (The Kids are Alright: How the Gamer Generation is Changing the Workplace), представники цього активніші, більш цілеспрямовані, адаптивні та навчені за потреби продуктивно працювати в команді. Треба лише використовувати зрозумілі їм інструменти роботи. Наприклад, прогнозується подальший розвиток т.зв. масових онлайн-ігор, і за їхньою допомогою компанії будуть усе частіше знаходити таланти, оцінювати та розвивати співробітників. Такі кейси вже відомі — наприклад, датська компанія Uncle Grey запропонувала топовим гравцям стати своїми амбасадорами у грі Fortress 2 — демонструвати клікабельні постери з інформацією про вакансії прямо в процесі гри. Незабаром аналогічні практики будуть звичними.

Інші тренди майбутнього в T&D:

Ілюстрація: Datagame



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 лютого 2020
Київ
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів
27-29 лютого 2020
Київ
Школа логістів LOGISTICMASTER 2.0
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дизайн-мислення. Спроектуй своє життяДизайн-мислення. Спроектуй своє життя
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)