БІЗНЕС-ОСВІТА | L&D 26 квітня 2022 р.

7 ключових інсайтів зі звіту LinkedIn про навчання на робочому місці 2022 року

LinkedIn випустив новий звіт про навчання на робочому місці за 2022 рік під назвою «Трансформація L&D» (The Transformation of L&D). Звіт заснований на поєднанні даних та інтерв’ю з лідерами L&D, щоб показати поточний стан навчання та розвитку. До вашої уваги сім ключових висновків із дослідження про те, як змінюється ландшафт навчання та розвитку і що мають робити фахівці з L&D, щоб максимально використовувати ці зміни.

7 ключових інсайтів зі звіту LinkedIn про навчання на робочому місці 2022 року

Професіонали L&D нарешті отримують «місце за столом»

Те, як фахівці з L&D відреагували на Covid-19 та допомогли своїм організаціям адаптуватися, принесло їм «місце за столом». Ось деякі ключові висновки:

  • 87% керівників навчання кажуть, що вони «певною чи значною мірою» брали участь у тому, щоб допомогти своїй організації адаптуватися до змін.
  • Кількість професіоналів L&D, які згодні, що вони «сидять за столом», збільшилася з менш як чверті до більш ніж половини.
  • Попит на фахівців із L&D збільшився на 94%, а кількість пропозицій щодо підвищення по службі для них збільшилася на 15%.
  • Майже половина всіх фахівців із L&D кажуть, що цього року їхні бюджети збільшаться.

Питання в тому, що професіонали L&D будуть робити зі своїми заробленим і довгоочікуваним «місцем за столом»? Чи скористаються вони імпульсом та створять програми мрії, які зроблять революцію у залученості? Або ж вони проґавлять можливість із довгого списку «ключових навичок», які зрештою не будуть достатнім чином підвищувати планку?

Для 47% професіоналів L&D, які ще не зайняли своє місце, постає питання: що їм робити, щоб надолужити втрачене?

Наступні шість інсайтів мають допомогти пролити світло на обидва ці питання...

L&D налагоджує більше міжвідомчих відносин для підвищення ефективності

Професіонали L&D повідомляють про більшу узгодженість із бізнес-навичками, ніж будь-коли раніше. Щоб досягти такої відповідності, фахівці з L&D співпрацюють із іншими відділами. Наприклад, вони повідомляють про зростаюче партнерство з вищим керівництвом, DEI та кадровою аналітикою.

Співпраця між відділами дозволяє фахівцям із навчання та розвитку формувати свої цілі та проводити навчання для досягнення конкретних бізнес-цілей цих відділів. Це також дозволяє їм використовувати специфічний досвід цих груп для створення найкращих програм. Такі партнерські відносини взаємовигідні, і фахівці з L&D мають розробити стратегію подальшого зростання, підтримання та поглиблення відносин у своїй організації.

Вимірювання все частіше стає частиною плану, а не запізнілою думкою чи «доказом»

«Наша головна можливість — кількісно оцінити вплив і переконатися, що він поширюється на все підприємство, аби навчання могло допомогти прокласти шлях уперед». — Шон Хадсон (Sean Hudson), віце-президент, діджитал та глобальний керівник L&D у Pfizer

Вимірювання дедалі частіше стає частиною початкового плану навчання. Часто воно навіть допомагає побудувати план.

У звіті д-р Серена Хуанг (Serena Huang), керівник відділу кадрової аналітики в PayPal, дає три поради фахівцям із навчання та розвитку, які слід враховувати при співпраці з кадровою аналітикою. По-перше, вона рекомендує налаштувати вимірювання на ранній стадії. Таким чином, ви зможете вимірювати правильну поведінку та результати, а кадрова аналітика допоможе покращити структуру вашої програми для оцінки та досягнення цих результатів. По-друге, доктор Хуанг рекомендує проводити експерименти, щоби побачити, що працює. Наприклад, ви можете подивитися, наскільки успішною є офлайн- або онлайн-програма. Нарешті, вона рекомендує створювати «підштовхування» (англ. nudges, заохочувальні нагадування), які підштовхують до навчання та застосування знань через тривалий термін після їх отримання.

Співробітники хочуть навчатися і розвиватися, і вони хочуть цього щодня

Оскільки співробітники залишають роботу рекордними темпами у зв’язку з так званою Великою відставкою, L&D несе все більшу відповідальність за створення середовища, яке розвиває таланти та мрії співробітників у довгостроковій перспективі. Більшість цього полягає в тому, щоб зробити навчання щоденною частиною досвіду співробітників. Аманда Коваль Кеньон (Amanda Kowal Kenyon), директор з досвіду співробітників у Ketchum, зосереджена саме на цьому:

«Ми сфокусовані на тому, як зробити Ketchum привабливим домом для довгострокової кар’єри, де люди мають багато можливостей для переходу в різні команди та проєкти. Це починається із вбудовування навичок навчання та розвитку в реальний повсякденний досвід людей».

Ця можливість постійно вчитися та гнучко реагувати на потреби окремих співробітників стала більш ніж яку «приємно було б мати». І багато талановитих співробітників шукають роботу, не чекаючи такої можливості.

Професіонали L&D використовують підштовхування для персоналізації, вимірювання та підвищення частоти свого навчання

«Використовуйте підштовхування. Подумайте про співпрацю з організаційними психологами, щоб розробити підштовхування (заохочувальні нагадування), які спонукають до навчання. Розробіть тести, щоб з’ясувати, які підштовхування є найефективнішими». — Д-р Серена Хуанг (Serena Huang), керівник відділу кадрової аналітики в PayPal

Якщо врахувати, що співробітники хочуть щоденного гнучкого навчання, а фахівці з L&D хочуть знайти простий спосіб стимулювати зміну поведінки, природною відповіддю будуть підштовхування. Вони роблять і те, й інше. Підштовхування можна використовувати, щоб повідомити співробітників, як застосовувати минулі знання, або надати швидкі знання, які допоможуть закріпити ключові ідеї.

Розвиток лідерських якостей є головним пріоритетом у L&D прямо зараз

Розвиток лідерських якостей зараз є пріоритетом номер один для професіоналів L&D у всьому світі. Це тому, що лідери мають такий потужний вплив на залучення та утримання співробітників. У компаніях, де є проблеми із турботою менеджерів, співробітники майже на 50% частіше намагаються перейти на нову роботу. З іншого боку, співробітники, які відчувають турботу свого керівництва, втричі частіше повідомляють про те, що задоволені роботою, і майже вчетверо частіше рекомендують свою компанію друзям.

Професіонали L&D упроваджують нові інструменти для полегшення щоденного навчання

Природним результатом того, що співробітники хочуть мати постійні можливості для навчання та розвитку, є використання інструментів, що виходять далеко за межі LMS. Учням потрібні інструменти, які адаптуються до їх розкладу, потреб та стилів навчання. Освітні технології бурхливо розвивалися під час пандемії і очікується, що протягом найближчих шести років їх обсяг збільшиться більш ніж удвічі. Значна частина цього полягає в тому, що організації використовують інструменти, котрі підтримують навчання на робочому місці. Згідно зі звітом, на поверхню спливли три найбільш ефективні типи інструментів:

  • Персоналізований навчальний контент.
  • Підштовхування до навчання та поведінки.
  • Мережі онлайн-навчання.

Застосування цих ідей у вашій організації

Зміни часто стають каталізатором інновацій та покращень, особливо якщо ви приділяєте час для роздумів. Знайдіть час, щоб подумати про наведені вище висновки, і про те, наскільки вони застосовні до вас і вашої команди.

За матеріалами "7 Key Insights From The 2022 LinkedIn Learning Report", Forbes.

Ілюстрація: chieflearningofficer.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Під три чорти турботи! Нумо до роботи!Під три чорти турботи! Нумо до роботи!
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)