Сім помилкових стереотипів сучасного маркетингу

Сім помилкових стереотипів сучасного маркетингу Розвиток соціальних медіа та веб-технологій, а також світові зміни та глобалізація призвели до того, що як хороші так і погані риси маркетингу підсилилися. Про сім помилкових стереотипів сучасного маркетингу розповідає Енді Хенсельман (Andy Hanselman) на сторінках Management Issues.

1. Ми намагаємося не втрачати зв’язку з реальним світом. Багато маркетологів, яким не вистачає компетенції в соціальних медіа та новітніх інструментах комунікації, люблять протиставляти традиційні маркетингові канали новітнім, називаючи перші “реальними”, а другі – “віртуальними”. Втім, сьогодні саме онлайн-світ є реальним світом. Маркетологи, які не визнаватимуть цього – не зуміють досягнути успіху.

2. Це нас не стосується. Якщо ви чогось не використовуєте (і ніколи не використовували раніше) – це ще зовсім не означає, що це вас не стосується. І погано, якщо ви це зрозумієте тільки після того, як компанії-конкуренти викинуть вас з ринку за допомогою цього.

3. Або/або… Багато компаній ставлять запитання ребром: “Що нам вибрати онлайн чи офлайн маркетинг?” Схоже, їм навіть на думку не спадає, що можна взаємовигідно поєднувати ці два типи маркетингу. Це правило стосується будь-яких проблемних питань. Для того, щоб вибрати щось одне – вам зовсім не обов’язково відмовлятися від інших альтернатив.

4. Делегування ІТ-відділу. Деякі маркетингові відділи, зневірившись у своїй здатності осягнути онлайн, вирішують делегувати повноваження у цій сфері ІТ-відділу. Цього не можна робити в жодному разі! Спеціалісти в галузі комп’ютерних технологій можуть розробити для вас зручне програмне забезпечення, але вони не займатимуться маркетингом замість вас.

5. Щоб бути почутим – потрібно кричати голосніше. Насправді, кількість рекламних та маркетингових повідомлень не має значення. Значення має цілеспрямованість, доречність та додана цінність. Навіть якщо людина підписалася на ваш, створений відповідно до наймодніших трендів, блог – це ще не означає, що вона читатиме його, якщо ви не даватимете нічого цінного.

6. Соціальні медіа – інструмент виключно залучення споживачів. Дійсно, соціальні медіа можуть бути чудовим інструментом створення зв’язків та залучення клієнтів. Але, окрім цього – вони можуть набагато більше. Вони дають фантастичні можливості для відстеження трендів, вирішення проблемних питань та проведення аналізу. Вам слід лише навчитися слухати та спостерігати.

7. “Старі правила” більше не діють. Фундаментальні принципи маркетингу діють так само, як діяли десятки років назад. Визначення маркетингу – це пошук, залучення та утримання лояльних клієнтів, які максимізують прибутки компанії. Це все, що ми робимо, щоб знайти клієнта і перетворити його на захопленого споживача, який знову і знову повертатиметься і купуватиме наш продукт. Соціальні медіа можуть зробити цей процес більш ефективним. Але суть залишається тією самою.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Avdeev

    Совершенно верно написано…
    И хоть распечатай и носи на встречи эту книжечку, показывай и доказывай, а то только и слышно "нет", "не интересно", "нам этого не нужно"…
    В общем боролись и будем бороться, за внесение в ясные головы маркетологов – ясных идей и креатив-PRкомпаний в социальных сетях.