Місія компанії: кілька яскравих прикладів

Місія компанії: кілька яскравих прикладівХорст Шульце (Horst Schulze), президент мережі готелів The Ritz-Carlton, якось сказав: “Аморально просити людей працювати без мети. І наш обов’язок допомогти їм її знайти”. Місія – це саме те, що наділяє змістом роботу компанії й робить співробітників більш цілеспрямованими. Головним чином, місія відповідає на запитання: “Що, як і для кого робить компанія?” та в дохідливій формі пояснює те, заради чого існує організація. Вашій увазі пропонується добірка місій деяких відомих компаній.

Місія Apple Computer: “Ми пропонуємо комп’ютери найвищої якості для людей в усьому світі”.

Місія Canon: “Спільна робота й життя для загального блага”.

Місія EBay: “Надати глобальну торговельну площадку, де хто завгодно може продати або купити практично що завгодно”.

Місія Ford Motor: “Ми – глобальна родина й пишаємося своєю спадщиною, надаючи персональну свободу пересування людям по усьому світу”.

Місія IBM: “Ми прагнемо бути лідерами у винаході, розвитку й виробництві найбільш передових інформаційних технологій, включаючи комп’ютерні системи, програмне забезпечення, системи зберігання даних і мікроелектроніку. Ми перетворюємо ці технології в цінність для клієнтів за допомогою професійних рішень, сервісу й консалтингових послуг по усьому світу”.

Місія Intel: “Збереження за собою ролі ключового постачальника в інтернет-економіці й сприяння будь-яким зусиллям із підвищення ефективності Інтернет. Сьогодні головне в комп’ютерах – це Інтернет. Ми розширюємо можливості ПК та Інтернет”.

Місія Mary Kay: “Прикрашати життя жінок в усьому світі, пропонуючи клієнтам якісну продукцію, відкриваючи нові обрії для незалежних консультантів по красі й надаючи їм необмежені можливості кар’єрного росту, роблячи все, щоб жінки, які стикаються з компанією Mary Kay, змогли реалізувати себе”.

Місія McDonald’s: “Швидке, якісне обслуговування клієнтів за допомогою стандартного набору продуктів”.

Місія Microsoft Corporation: “Допомагати людям і бізнесам в усьому світі повністю реалізувати свій потенціал”.

Місія Nokia: “З’єднуючи людей, ми допомагаємо задоволенню фундаментальної людської потреби у зв’язку й соціальному контакті. Nokia зводить мости між людьми – перебувають вони нарізно або віч-на-віч – і допомагає людям одержувати необхідну інформацію”.

Місія мережі готелів Ritz-Carlton: “Безустанна турбота й забезпечення максимального комфорту кожному гостю”.

Місія Starbucks: “Стати провідним постачальником кращих сортів кави у світі, дотримуючись в ході росту компанії наших непохитних принципів (місце роботи, де поважають співробітників; культурна розмаїтість; найвищі стандарти роботи з кавою, задоволення клієнтів; внесок у місцеве співтовариство; прибутковість)”.

Місія Sony Corporation: “Відчувати захоплення від створення інновацій і застосування технологій для блага й задоволення людей”.

Місія Toyota: “Сприяння людям, їхньому способу життя, суспільству й економіці за рахунок автомобільної промисловості”.

Місія Xerox: “Ми створюємо технологію й послуги обробки документів, які дозволяють фірмам управляти інформацією більш розумно й ефективно, безвідносно ситуації”.

Місія може бути різною. Це може бути коротка точна фраза, слова якої ніби цвяхи вбиваються у свідомість. Може і навпаки – довга, ніби річка з повільною течією, але не менш зрозуміла і дотепна. Але у будь-якому разі – вона повинна бути!

А яка місія Вашої компанії?

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →