Особистий маркетинг під час пошуку роботи

Особистий маркетинг під час пошуку роботи Вам зовсім не обов’язково бути маркетологом для того, щоб навчитися ефективно використовувати деякі маркетингові інструменти у найбільш доречних ситуаціях. Однією з таких ситуацій може бути пошук роботи. Адже вам необхідно, щоб вашу кандидатуру було обрано з десятків, а іноді – навіть сотень конкурентів. У такому разі в нагоді стане маркетинг, переконана Бренда Соміч (Brenda Somich), авторка блога Untemplater. Вона пропонує читачам п’ять простих маркетингових порад, які можуть стати в нагоді під час пошуку роботи.

1. Створіть та підтримуйте профіль у LinkedIn. Це не лише найбільш актуальне та доступне резюме, але й чудова можливість продемонструвати рівень вашої експертизи та навичок потенційним роботодавцям, колегам чи партнерам у бізнесі. З відповідальністю поставтесь до заповнення деталей у профілі, а також не забудьте попросити колег про рекомендації.

2. Покажіть свій інтерес – створіть блог або сайт. Продемонструйте людям сферу своїх заціквлень. Незалежно від того, чи займаєтесь ви куховарством, вивчаєте машини чи подорожуєте – люди люблять оточувати себе тими, з ким вони мають спільні інтереси, вони хочуть знати, що ви справжній чи, принаймні, можете підтримувати розмову поза роботою.

MUST READ:  У яких випадках краще забути про гордість?

3. Розвивайте свою соціальну мережу. Створіть аккаунт у Twitter, спілкуйтесь із друзями у LinkedIn та Facebook, коментуйте у групах, форумах та блогах. Що більше друзів ви матимете, то більше можливостей перед вами відкриється.

4. Шукайте, шукайте і ще раз шукайте. Якщо ви перебуваєте в пошуках нової роботи, не обмежуйтесь одними тільки сайтами пошуку роботи: користуйтесь Twitter, LinkedIn та Google. Звертайтесь по допомогу до друзів у соціальних мережах та активно оголошуйте той факт, що на даний момент ви шукаєте роботу.

5. Вправляйтесь у власному представленні. Дізнайтесь якомога більше про свого потенційного роботодавця (онлайн-інструменти і тут стануть вам у нагоді). Напишіть резюме у відповідності до потреб компанії, в яку ви плануєте його подавати. Визначте, що найбільш вигідно відрізняє вас від потенційних конкурентів, і використайте цю перевагу у резюме.

І остання порада – не варто засмучуватися, якщо вам не вдалося отримати бажану посаду. Більшість посад або заповнюються внутрішніми співробітниками компанії, або ж роботодавці більш прихильно ставляться до кандидатів, рекомендованих колегами чи підлеглими. Тому існує чималий шанс, що хоч ви й були найкращим кандидатом, корпоративна політика не дала вам змоги отримати посаду. А якщо так – то це навіть краще, що вас не взяли. Тому завжди тримайте голову високо, продовжуйте пошук і не забувайте про власні цілі.