Давайте обіцянки, яких ви можете дотриматися: Не більше, але й не менше!

Давайте обіцянки, яких ви можете дотриматися Деякі бізнес-консультанти радять своїм клієнтам вдаватися до практики “недообіцянок та перевиконання”. Іншими словами, вони радять обіцяти менше, ніж компанія здатна зробити насправді, а потім показувати кращий результат, ніж від них очікували. І хоча ця порада звучить доволі логічно – адже клієнт у будь-якому разі залишиться задоволеним, отримавши більше, ніж сподівався, все ж автори сайту Інституту консультантів з управління (Institute of Management Consultants USA) переконані, що даний підхід шкодить компаніям більше, ніж допомагає.

Для компанії завжди краще бути надійним та відвертим партнером, ніж намагатися “обдурити” клієнта (навіть якщо це робиться таким “вигідним” для клієнта способом). Пропонуючи клієнтові угоду, в якій завідомо обіцяється менше, ніж компанія здатна виконати, остання ставить себе під загрозу, що така угода взагалі не буде підписана.

Тому найбільш дієвим і найбільш вигідним як для компанії-постачальника, так і для її клієнта буде інший підхід, коли компанія обіцяє виконати максимум того, на що вона спроможна. Звісно, цієї обіцянки потрібно дотриматися на 100%. І немає нічого страшного в тому, якщо її не вдасться перевершити! Головне, щоб клієнт отримав обіцяне.

MUST READ:  Сила «продуктивної ліні»

При цьому по-справжньому виняткові компанії, обіцяючи клієнтові максимум того, на що вони здатні, все ж докладають зусиль для того, щоб перевершити самих себе і таки дати клієнтові більше, ніж те, за що він заплатив. Якщо їм це не вдається – всі сторони все одно залишаються задоволеними. Але якщо їм таки вдається перевершити очікування – тоді вони з високою ймовірністю отримують лояльного клієнта на все життя.