Як навчається молоде покоління

Як навчається молоде покоління Постійний розвиток технологій змінив стиль та підхід до навчання всіх поколінь. Втім, не дивно, що найбільший вплив він мав на наймолодше покоління, яке називають поколінням “Y”. Адже саме ці 15-25-літні підлітки виявляються найбільш “просунутими” в питаннях технологій та найприродніше вписуються у сучасне технологізоване середовище, пишуть автори блога Chief Learning Officer.

Втім, не варто робити упереджених припущень, що підлітки залежать від технологій, чи навпаки, що технології роблять їх незалежними. По суті, молоде покоління залежить від попередніх поколінь набагато більше, ніж будь-яке інше покоління. Наприклад, якщо представник покоління “Y” покладається на ефективність змішаного або електронного навчання, він зазвичай очікує, що з ним займатиметься наставник, який супроводжуватиме його особисто.

Особливо яскраво така залежність проявляється у процесі розвитку лідерських навичок, які, як відомо, формуються тільки при практичному навчанні. Але представник молодшого покоління не хоче, щоб єдиним його наставником був монітор та клавіатура. Натомість, він хоче брати активну участь у взаємодії з іншими учнями та наставниками.

За даними дослідження, проведеного Джині Мейстер (Jeanine Meister) та Кері Вільярд (Karie Willyerd), в якому взяло участь 4271 випускників коледжів, більшість представників молодого покоління віддають перевагу формальному класному навчанню та наставництву на робочому місці. Тож, попри постійний доступ до мобільних пристроїв, ноутбуків та соціальних медіа, представники покоління “Y” далеко не завжди віддають їм перевагу. А у деяких випадках вони навіть відмовляються від цих технологій. Що ж, можливо “старий” метод навчання, який був панівним за часів їхніх батьків та дідусів, залишився у їхній крові.

Втім, порівняно з попередніми поколіннями, покоління “Y” має більше досвіду у становленні мережі однодумців та людей, які мають спільні інтереси. Завдяки цій навичці з них виходять чудові командні гравців. Представники покоління “Y” не настільки індивідуалістичні, як представники покоління “X”. Вони потребують і прагнуть допомоги і цілі. І далеко не завжди звертаються тільки до Google, YouTube чи Facebook.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Энвил

    Предлагаю как версию свой взгляд.
    Поколение-Y в коммуникационном плане оказалось очень мобильным. С одной стороны стало возможным поддерживать «интимные» отношения с близкими людьми с помощью мобильного телефона. С другой стороны появилась возможность расширения отношений, пусть виртуальных, через интернет. Кроме того, последний представил возможность быстрого ознакомления с модными интересами. Круг взаимоотношений намного расширился у поколения-Y.
    Появление новых форм обучения не изменило сути самого обучения, как способа овладения практическими навыками. Любому понятно, что овладение опытом лучше всего происходит в прямом контакте с наставником и лектором.
    Дистанционные формы обучения исключают возможность эмоциональной фиксации приобретаемых ценностей. Да и устойчивое восприятие в такой форме обучения затруднено из-за необходимости затрачивать дополнительные усилия на подготовку и концентрацию внимания, потом ещё требуется осадить в памяти новый материал. Усвоен

  • Энвил

    Предлагаю взглянуть на проблемы обучения и поколений через призму новых инфориационных технологий.
    Могу предложить некий взгляд, который можно назвать – манипуляция информацией.

    Заглядываю в тему «Тенденции» и нахожу заметку-статью «Главная проблема BI-проектов — саботаж персонала». Кратенькая цитатка: «…препятствуют эффективному использованию BI не проблемы с технологическими решениями, а психологические проблемы в коллективе: консервативное отношение к переменам и их культурное неприятие».

    Варианты манипуляции информацией:
    1. Люди во все времена консервативны и в этом нет различий между поколениями.
    2. Поколение-X разрабатывало и адаптировало сложные аналитические системы для бизнеса BI. Ну а вот поколение-Y, которое имеет развитую подготовку и образование МВА, не умеет самостоятельно мыслить, так чтобы освоить и эксплуатировать BI.
    3. Могу, подать и так. «На вопрос, что является главным барьером для эффективного использован