Типові і нетипові покупці

Типовий покупець вважає дорогий товар високоякісним, – до такого висновку дійшли психологи з Університету Айови (University of Iowa). Як відомо, це часто не відповідає дійсності. Однак лише незначна кількість покупців намагаються оцінити реальні якості товару, а не звертають увагу тільки на його цінові характеристики.

Людина робить покупки ґрунтуючись або на емоціях (наприклад, на основі принципу “подобається – не подобається”), або на холодному розрахунку (“хороша якість”, “прийнятна ціна” тощо). При цьому, розум часто уступає емоціям: коли, наприклад, покупець вибирає модель машини, тому що йому в ній приємно перебувати, а не тому, що вона має високі споживчі характеристики. Проте, “емоційні” покупки в довгостроковій перспективі виявляються більш вигідними, ніж “раціональні”.

Статтю з результатами цього дослідження опублікував Journal of Consumer Research.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії Маркетинг/Реклама
  • Христя

    Я особисто відношусь до першої категорії людей – тих, що роблять емоційні покупки 🙂 Вважаю, що це логічно. Адже за кожним "подобається" чи "не подобається" стоять реальні якості товару (навіть якщо часто ми не можемо пояснити чому саме нам "подобається"..чи ні). Думаю, саме на такі якості товарів і варто звертати основну увагу виробникам!!