Чому успішні люди йдуть з роботи рано

Чому успішні люди йдуть з роботи раноСпробуйте лише один день не відповідати на кожен телефонний дзвінок, не перевіряти електронну скриньку кожні дві хвилини й піти з роботи раніше. Ви будете здивовані, наскільки більше зробили. Еймі Грот (Aimee Groth), автор видання The Business Insider, пропонує розглянути робочий процес з точки зору ефективності виконання завдань.

Відповідно до дослідження, проведеному доктором Андерсом Ерікссоном (K. Anders Ericsson) зі Стокгольмського університету, ключ до великого успіху – працювати інтенсивніше в короткі проміжки часу й робити перерви перед тим, як знову приступити до роботи.

Суть у тім, щоб залишатися сконцентрованим. Ерікссон зі своєю командою оцінювали групу музикантів з метою з’ясувати, що кращі музиканти робили не так, як інші. У результаті вони дійшли до висновку: скрипалі, які займалися більш ретельно по дві години на день, перевершували тих, хто “ішачив” по сім годин. Кращі виконавці ставлять перед практичними заняттями завдання й роблять між ними перерви. Також дослідники виявили, що успішні люди різних професій мають схожі звички.

“Створюючи роман, відомий автор найчастіше пише лише по чотири години ранком, присвячуючи частину дня, що залишилася, відпочинку й відновленню сил. Таким чином, успішні автори, які вміють контролювати свої робочі звички й мотивовані підвищити продуктивність, обмежують найбільш важливу довгострокову інтелектуальну діяльність фіксованим щоденним заняттям.

Тімоті Феррісс (Timothy Ferriss) дає схожу пораду у своєму бестселері “4-годинний робочий тиждень” (The 4-Hour Workweek). Він підкреслює принцип Парето, або закон 80/20, відповідно до якого 80% результату дають 20% вкладень. Отже, сконцентруйтеся, і зробіть більше!

За матеріалами журналу “Компаньон”.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Vikaho

    Є ще одне суворе правило, яке стосується роботи – ніколи не розмовляй з людьми, які не приймають рішення. Таким чином теж можна заощадити час 🙂 Це стосується, звісно, зовнішніх комунікацій, а не всередині компанії.