7 переваг використання соціальних медіа для бізнесу

7 переваг використання соціальних медіа для бізнесуОтже, настала пора відпусток. Ви саджаєте все своє сімейство в міні-вен, виїжджаєте з двору і питаєте: «Ну, куди поїдемо?» По мірі віддалення від дому згадуєте, що забули заправитися, замовити квитки, упакувати все необхідне, прокласти маршрут, забронювати готель і домовитися з сусідом, щоб годував вашу собаку, поки вас не буде вдома. Але найгірше те, що ви виїхали, не визначивши кінцевий пункт подорожі…

Те ж саме трапляється з тими, хто не поставив чітких цілей для свого бізнесу, — запевняють Джейсон Фоллс (Jason Falls) і Ерік Декерс (Erik Deckers), автори книги “Маркетинг у соціальних медіа” (No Bullshit Social Media). Не варто пускати на самоплив навіть найпростіші рішення, наприклад вибір соціальної мережі для проведення ряду елементарних дій. Причому для визначення їх результативності потрібно спочатку намітити конкретні цілі, щоб по мірі їх досягнення судити про ефективність докладених зусиль. Інакше ви будете їхати у своєму міні-вені в абсолютно невизначеному напрямку.

MUST READ:  Найпростіший спосіб змусити дивитися рекламу – просто заплатити за це!

Автори пропонують наступні сім переваг використання соціальних медіа для вашого бізнесу:

1. Просування бренду і підвищення рівня обізнаності споживачів.

2. Захист репутації бренду.

3. Встановлення більш ефективних зв’язків з громадськістю.

4. Формування власної спільноти.

5. Підвищення якості обслуговування клієнтів.

6. Активізація науково-дослідної роботи.

7. Збільшення кількості потенційних клієнтів та обсягу продажів.

Ці сім пунктів охоплюють практично всі можливі цілі, яких ваш бізнес зможе досягти за допомогою маркетингу в соціальних медіа. Більшість з них прямо чи опосередковано впливають на три основних бізнес-показника: підвищення рівня продажів, зниження собівартості продукту і ступінь задоволеності клієнтів.

Стратегічне завдання маркетингу в соціальних медіа — вивчити сім наведених переваг і вибрати найбільш відповідні для реалізації цілей вашої організації. Потім чітко намітити конкретні цілі та завдання, а також критерії визначення успішності зроблених зусиль.

Бізнес-цитатник — найкращі ідеї з бізнес-книжок.