Як маркетологи зомбують покупців на зайві покупки

Як маркетологи зомбують покупців на зайві покупкиЯк відомо, психологічних пасток, за допомогою яких реклама пропагує почуття невдоволення тим, що у споживача є, і всіляко спонукає його до все нових і нових покупок, відомо чимало. Але маркетологи продовжують невтомно шукати нові мотиви, інсайти та хитрощі, що підштовхують людей на придбання товару.

Портал AdMe.ru публікує кілька подібних прийомів, на які ми далеко не завжди звертаємо увагу.

Великий візок = великі витрати

Порожній простір візка викликає внутрішній дискомфорт і цілком зрозуміле бажання скоріше цей простір заповнити.

Величезні дзеркала в магазинах одягу

Тонкий розрахунок: проходячи повз дзеркало, ніхто (особливо — жінки) не може встояти перед спокусою кинути погляд на власне відображення. Немає такої людини, яка б на 100% була задоволена своїм зовнішнім виглядом. Рішення приходить миттєво — потрібно терміново щось купити.

«3 за 299 грн.»

Немає ніякої математичної різниці між однією футболкою за 100 грн. і трьома за 299 грн.! Насправді ми даремно витрачаємо 200 грн.

З неба звалилося

По дорозі до каси покупців у буквальному сенсі слова підстерігають різні перешкоди. То тут, то там ми натикаємося на великі коробки з ходовим товаром. Продавці знають, що покупець більш схильний здійснювати імпульсивні покупки, якщо товар виставлений прямо на дорозі.

Найбільш потрібне — у самому кінці

Найбільш затребувані продукти — молоко, хліб, сир — магазини часто розташовують у найдальшому кутку приміщення. Ці товари потрібні практично всім, але, поки ви до них доберетеся, ви напевно побачите багато чого ще.

Рукотворний безлад

Прийшовши в магазин одягу і окинувши поглядом полиці, ми несвідомо прямуємо не до акуратних стосів светрів, а до вішалок, які виглядають трохи безладно. Наша підсвідомість говорить нам про те, що саме там знаходиться все найцікавіше і варте уваги. Тим часом, безлад на вішалках влаштовують самі продавці.

Фінальні розпродажі

Знамениті «фінальні розпродажі», «повні ліквідації» і «знижки у зв’язку з відкриттям магазину» — це не більш ніж спроби магазинів позбутися товару, що залежався (і, треба визнати, завжди приносять результат).

Аромамаркетинг

Магазини та ресторани часто збуджують апетит клієнтів смачними запахами. Особливо збуджують купівельні прагнення запахи свіжої здоби і кави.

На рівні дитячих очей

Товари для дітей завжди лежать низько. Якщо не хочете істерик з приводу чергового «кіндер-сюрпризу», садіть дітей на візки.

Найнебезпечніше місце

Щасливо оминувши всі спокуси і стоячи біля каси, не поспішайте розслаблятися! Адже у вас перед очима жуйки, шоколад, газети і батарейки. Якщо придивитися уважно, виявиться, що ціна товару на касі трошки відрізняється від ціни товару в залі. Звичайно ж, на користь магазину…

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →