Притча: Клієнт нічого тобі не винен

Притча: Клієнт нічого тобі не виненОдного разу Учитель був присутній як гість на іспиті в місцевому торгівельному коледжі. Учень пояснював свою думку:

— Якщо я запропоную покупцеві тільки один варіант умов угоди, він може і відмовитись, але якщо я запропоную йому на вибір два або три варіанти, то, з точки зору психології, він обов’язково повинен вибрати один із них!

Викладач, який кивав у знак згоди зі словами учня, помітив, що обличчя Учителя, який сидів поруч, виражало іронію та сумнів.

— Ви хочете щось додати, Учителю? — з інтересом сказав викладач.

— Я радше хочу відняти, ніж додати, — посміхнувся Учитель і, звертаючись до учня, вигукнув:

— Покупець нічого тобі не повинен. Абсолютно нічого!

Ця історія зустрілася нам у багатьох записах і варіантах. Не дивлячись на те, що образ стосунків з покупцем, озвучений у ній Учителем, звичний для Школи Шляху, ймовірно, ця історія настільки популярна тому, що демонструє одну із головних відмінностей поглядів Школи від поглядів сучасних нам з вами систем навчання продажу.

Автор притчі: Тадао Ямагучі, книга “Путь торговли” (рос.)

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії ПритчіПозначки