Мистецтво говорити „ні”

Кожен має свої „зони комфорту”. Всі ми прагнемо робити ті речі, від яких отримуємо задоволення. Саме тому майже кожен намагається оточити себе такими людьми, які думають так як він, погоджуються з ним та підтримують його. Проте, якщо ви керівник великої компанії, забудьте про таку „комфортну зону”, пише About: Management

Хороший генеральний директор, повинен завжди перебувати в оточенні „інших” думок, „не таких” точок зору і „відмінних” переконань. Тільки так він зуміє зробити свою компанію сильною і надати їй поштовху для зростання.

Завдання будь-якого лідера – створювати візію для своїх підлеглих. Хороший керівник завжди має мрію і вміє надихнути свою команду на досягнення цієї мрії. Проте, однієї лише мрії недостатньо. Лідер повинен сприяти створенню всім відомої „корпоративної культури”, яка допоможе співробітникам рухатися до мети.

Якщо „корпоративна культура” передбачає змогу для людей обмінюватися ідеями, думками та переконаннями – значить лідерові вдалося створити організацію людей, які мислять і здатні продукувати інноваційні ідеї, необхідні для успіху в сучасному конкурентному середовищі. Але якщо „корпоративна культура” засуджує „іншу” точку зору, якщо людей, які намагаються висловити свою думку, звинувачують у руйнуванні команди – тоді лідер створив організацію страху, стагнації та антипатії. Відсутність „інших” ідей (тобто ідей, які не співпадають із думками керівника) вбиває компанію.

У свою чергу, кожному співробітнику слід навчитися „не погоджуватися без неприязні”. Ви переконані, що ваша точка зору – правильна. Ви хочете лише найкращого для свого відділу. Значить вам слід відстоювати свої ідеї. Проте, тут важливо не перестаратися. Зрештою, ви можете бачити лише частину роботи організації, в той час як керівник відповідає за компанію в цілому. Більше того – вам доведеться і надалі працювати з людьми, з якими ви будете сперечатися. Тому дуже важливо не викликати неприязні.

В інтернеті вистачає ресурсів, які допоможуть вам навчитися правильно говорити „ні”. Ось лише деякі із них:

Початковий набір практик „незгоди” – використання гумору та здорового глузду допоможе вам справитися з найбільш розповсюдженими типами людей, які люблять посперечатися;

Мистецтво не погоджуватися без неприязні – кілька простих кроків, які допоможуть владнати конфлікт.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії Загальна