Бренди заграють з покупцями в онлайні

Онлайновими іграми зараз нікого не здивуєш. Потужна хвиля зацікавленості ними охопила і компанії-бренди. Крім того, що співробітники різних компаній граються безпосередньо на роботі (про що ми писали), бренди використовують онлайн-ігри для реклами своїх товарів та послуг.

Найбільш зручними для розміщення реклами є так звані казуальні ігри (casual games), в які грають не поринаючи у віртуальний світ з головою. І, що головне, у них легко грати онлайн, не перевантажуючи комп’ютер. У цей час однією з найпопулярніших ігор подібного роду є Zuma, що належить компанії PopCap Games, повідомляє Adme.ru.

Якщо раніше користувачі могли грати безкоштовно тільки протягом години, а потім вирішували, будуть вони купувати повну версію гри чи ні, то тепер PopCap Games у тестовому режимі пропонують повну версію Zuma безкоштовно, але з однією умовою – гра містить рекламу.

Ресурс Big Fish Games, що отримує основний доход від плати за скачування ігор, також містить близько 200 безкоштовних стратегічних ігор та ігор-головоломок онлайн. Зрозуміло, з рекламою. Із грудня 2006 р. відвідувачі можуть вибирати тематику реклами в грі – перед початком гри завжди з’являється спливаюче вікно з рубрикатором.

Деякі рекламодавці пішли ще далі у використанні казуальних ігор з метою збільшення продажів – вони створюють свої власні ігри (так звані advergames). Приміром, компанія Chrysler на честь випуску Dodge Caliber минулою весною розмістила п’ять казуальних ігор на своєму сайті. А в гру Caliber Buzz протягом одного місяця зіграли 3 мільйони разів. Тепер онлайн-ігри – звичайний супровід рекламної кампанії нових автомобілів Chrysler.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії Маркетинг/РекламаПозначки
  • Анонімний

    Залишилося тільки дочекатися, поки потужні компанії не почнуть випускати довгі стратегічні чи рольові ігри, які повністю базуватимуться на рекламі їхнього продукту.

    В такі ігри бавляться запоєм. Людина, яка почала гратися в таку гру, поринає у віртуальний світ з головою. Тому продукт, реклама якого червоною ниткою проходитиме через усю гру, стане для гравця більше, ніж просто продуктом. Він стане для нього найбільш бажаним брендом. А сам гравець – найбільш лояльним користувачем продукту чи сервісу. Що й потрібно компанії. 😉

  • g_i

    це дійсно дуже і дуже хороша реклама. думаю, на це витрачатимуть більше грошей ніж тепер