Мобільний маркетинг – нові тенденції розвитку інтернет-бізнесу

Про сучасні типи маркетингу написано так багато, що обізнану аудиторію, здається, вже неможливо здивувати новими його різновидами. Проте, в еру, коли мобільний зв’язок легко дозволяє отримувати SMS-повідомлення, працювати з електронною поштою, та обмінюватися миттєвими повідомленнями через сервіси ICQ; коли мобільні телефони перетворюються на постійних супутників більшості мешканців не лише великих міст, але й менших населених пунктів, використання маркетингових практик у сфері мобільних технологій видається неминучим…

Саме про цю тенденцію у одній зі статей свого блогу „Інтернет-бізнес Сьогодні” розповідає Тимофій Цілих. Мобільний маркетинг, на його думку, передбачає не лише передачу електронної інформації реципієнтові, але й встановлення довірливих стосунків з потенційними покупцями.

Концепція мобільного маркетингу, таким чином, може бути розділена на три підкатегорії: мобільний маркетинг (Замовте екземпляр по SMS!); мобільні послуги („Ваші книги отримано. Вони чекають на Вас у нашому магазині”); та управління стосунками зі споживачами (введення розсилки новин чи інформаційних SMS-повідомлень).

У багатьох країнах світу маркетологи та рекламні агентства вже широко використовують маркетинг з допомогою мобільного телефону, а вимога вказівки номера мобільного телефону при здійсненні онлайн-покупок є майже обов’язковою умовою. Лідером в сфері мобільного маркетингу в Європі є Фінляндія. Такий статус цієї країни безпосередньо пов’язаний з величезними досягненнями у розвитку мобільних технологій в цій країні.

Позитивні якості мобільного маркетингу складно оцінити: мобільні повідомлення можуть бути спрямовані на конкретного клієнта і при цьому бути оформлені відповідно до його бажань та смаків, інформацію про які можна зібрати раніше. Мобільна інформація легко і з мінімальними витратами потрапляє до потрібного адресата, а при неймовірній доступності її отримання, ефективність розпізнавання та реакції зі сторони покупця є максимальною.

Щоправда, компаніям, які забажають розміщувати свою рекламу за допомогою мобільних технологій, доведеться зіткнутися із хвилею несприйняття з боку абонентів. Ще б пак – адже в такому випадку вони зазіхнуть чи не на єдиний бастіон, який до сих пір успішно утримував свої антирекламні позиції (за винятком тієї реклами, яка розміщувалася безпосередньо телекомунікаційними компаніями, які надають послуги мобільного зв’язку). Іншими словами, тепер навіть замкнувшись у чотирьох стінах власної домівки, вимкнувши телевізор, радіо та комп’ютер, споживач не зможе вберегти себе від агресивних атак рекламістів. Хіба що вимкне ще й мобільний телефон.

Єдиний позитив, який зможуть відчути споживачі після приходу маркетингу та реклами у мобільні технології – відносне здешевшання послуг. Подейкують, що за певних умов (зростання рекламних інвестицій у мобільні технології) послуги зв’язку для абонентів взагалі стануть безкоштовними. Добре, якщо споживачам хоча б залишать вибір: хочуть вони дивитися рекламу, чи радше воліють заплатити певну суму за її відсутність…

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Назар
  • Сергій

    Насправді споживачі не проти отримувати інформацію про продукцію, за умови якщо вони самі погодились.

    Також в будь-який момент споживач має мати право зупинити отримання інфорації від конкретного бренду, відправивши смс з командою "СТОП".