Краса врятує не тільки світ, але й Ваш бізнес

Згадайте процес знайомства з кимось, першу зустріч, співбесіду… З якими людьми Вам приємно спілкуватись, яким Ви схильні довіритись? І якщо Ви будете відверті самі з собою, то побачите, що Ви легше перейдете на бік вродливого незнайомця чи незнайомки. Можливо, я не відкрию для Вас істини, але принаймні зверну увагу на деякі важливі моменти управління і краси.

Справа в тому, що краса має деяку властивість – вона абсолютно позитивно сприймається людьми. Так вже створена людина, що за своєю природою прагне до гармонії та справедливості. Краса – це один із компонентів справедливості, якщо ще точніше сказати – результат справедливості. Тобто коли ми зустрічаємо нову людину, то на підсвідомості відбувається аналіз на «адекватність людини щодо справедливості світу». Якщо людина вродлива, то наше підсвідоме намагається виправдати красу. Тому й не дивно, що вродливим людям ми схильні приписувати позитивні, благородні якості, а невродливим – навпаки. Така оцінка людини стосується ситуацій, коли ми дуже мало знаємо про статус людини, її вид діяльності, або він для нас не є вирішальнім.

Протилежною виглядає ситуація, коли ми знаємо статус людини і надаємо йому велике значення. Наприклад, Ви їдете на зустріч з власником великого успішного підприємства. Такий великий соціальний статус, високий рівень управління даного підприємства і т.д. змушує Вас підсвідомо мислити у напрямку «адекватність власника підприємства щодо справедливості світу». І як це не дивно, але в голові у Вас уже виникли позитивні думки щодо цієї людини, а як наслідок – його зовнішність вже не буде мати такої вирішальної ролі, чи здасться Вам набагато приємнішою, ніж є насправді.

Як ми повинні використовувати подібні знання природи людини на практиці, у процесі управління. Перш за все, необхідно виділити вид посад у Вашій компанії, яким частіше за всіх доводиться знайомитись з людьми, налагоджувати стосунки, вести переговори чи співбесіди. Ці люди повинні бути приємної зовнішності!!! Якщо Ви хочете, щоб ваші клієнти Вам довіряли, щоб атмосфера переговорів одразу налаштовувалась на позитивний результат, щоб усі конфлікти загладжувались без зайвих емоцій… Ви однозначно послухаєте поради. У таких спеціальностей, як: менеджер з продажу, менеджер з розвитку дилерської сітки, PR-менеджера, перекладача тощо – контакти з незнайомими людьми відбувається щоденно, а статус не настільки високий, щоб приймати їх апріорно позитивно.

А у Вас як проходять переговорні процеси? Який імідж Ваша компанія має через власну PR-службу? Чи Ви думаєте, що краса не здатна врятувати Ваш бізнес?

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Анонімний

    Колись ми спілкувалися про феномен краси із товаришем. Розмірковували про те, що таке краса взагалі. І чому люди здатні ставитися до певних речей та істот, як до красивих, а до інших – ні?

    Ми дійшли до висновку, що краса – це не якась особлива категорія – а просто відсутність неправильних рис, відповідність певному ідеальному типові. Скажімо – бачимо ми молоду дівчину. Звертаємо увагу на обличчя – і погляд відразу зупиняється об "неідеальні риси". Якщо таких рис забагато – ми вважаємо людину некрасивою. І навпаки – якщо цих рис немає, погляд вільно "ковзає" по обличчю дівчини – вона видається нам красивою. Те саме стосується будь-якої людини чи речі.

    І дійсно, у людей, як на мене, може ввімкнутися комплекс відповідності. Красива людина – значить розумна і має високий статус. Більше того – часто така відповідність дійсно має місце. Не дарма ж у древніх державах тільки красиві люди могли мати хороші наміри. Врода була синонімом розуму та

  • Анонімний

    Саме цікаве те, що мій пост базується не тільки на власних спостереженнях. Багато топ менеджерів (і не меньше психологів) сприймають це як обєктивну особливість людської психіки.

  • transitor

    Цікава тема. Згоден, краса символізує гармонію, і люди на неї реагують. Здоров’я та розум, "нормальність" та обіцянка "хорошого майбутнього" – це зашито в природі реакції на красу, тому політики – "красунчики", комсомольські та портійні діячі – "красунчики", а з менеджерами складніше, тут вже потрібен інколи "гормональний" месседж, наприклад. З масовим споживачем працює ще щось. Йде опора на зашиті штампи в свідомості, що може бути значно простіше ніж складна категорія краси.