Що дивує (і шокує) співробітників Tesla на роботі

Протягом своєї 15-річної історії компанія Tesla пережила безліч злетів і падінь — від майже банкрутства до публікації звітів про свої перші прибутки кілька кварталів поспіль.

Tesla відома як вимогливе місце для роботи частково через великі сподівання й очікування її CEO Ілона Маска (Elon Musk). Видання Business Insider порозмовляло з дев’ятьма нинішніми та колишніми співробітниками Tesla, які поділилися тим, що їх найбільше дивувало (а іноді й шокувало) у роботі компанії. Дехто знайшли свою роботу дуже захоплюючою та надихаючою, інші ж розчарувалися в Ілоні Маску як керівнику.

Tesla говорить про безпеку працівників, але не практикує цього

«Мене дійсно здивувало, що вони так багато проповідували про безпеку, а насправді не практикували її ділі», — сказав колишній керівник проекту, який покинув компанію більше чотирьох років тому.

Колишній співробітник заявив, що Tesla не дуже добре справлялася з ергономікою виробничих завдань. Наприклад, працівникам іноді доводилося неодноразово схилятися або дотягуватися над головою, щоб схопити потрібні деталі.

Любов працівників до Ілона Маска

Один співробітник, який працював на виробництві більше 10 років тому, зізнався, що його дивувало, як сильно його колеги любили Маска.

«Коли він проходив повз, люди йому кланялися, — сказав він. — Для мене це було несподіванкою».

Як часто Маск був поруч

Колишній керівник інженерної групи, який звільнився з Tesla два роки тому, сказав, що був здивований тому, як часто він бачив на роботі Ілона Маска і спілкувався з ним.

MUST READ:  Притча про мураху

«Він був дуже залучений у процес, — сказав він. — Я ніколи так тісно не працював з будь-яким керівником — ми розмовляли, проводили наради, і він цікавився моєї думки з того чи іншого питання».

Швидкі зміни

«Думаю, найбільше мене здивувало те, як швидко все змінюється», — зізнався колишній працівник відділу поставок, який пішов із Tesla в 2019 році.

Співробітник з доставки був прийнятий на роботу в енергетичний відділ Tesla, але незабаром, після закінчення навчання щодо сонячних продуктів компанії, він був переведений в автомобільний відділ.

Незвична оплата праці технічних фахівців

Колишній фахівець з обслуговування обладнання, який звільнився в 2019 році, заявив, що йому сподобалася погодинна оплата праці. Вона мотивувала техніків радувати клієнтів, а не намагатися нав’язати їм непотрібний ремонт.

«Коли я почав працювати в Tesla, мене дуже порадувало, що компанія платила за години роботи, тому що в першу чергу піклувалася про хороший стан своїх автомобілів», — сказав він.

Tesla працює як стартап

«Це правда, там стовідсоткова атмосфера стартапу, а не $50-мільярдної компанії, — зізнався колишній менеджер по поставкам, який залишив Tesla в 2019 році. — Під час роботи ми багато придумували самі».

MUST READ:  "Токсичні" менеджери: як з ними боротися?

Як роблять автомобілі

«Найдивовижніше, що після того, як я дізнався, як роблять електрокари Tesla, я не хочу собі такий автомобіль», — розповів колишній співробітник виробництва, який звільнився з компанії в 2018 році.

Він сказав, що якщо допускав якусь помилку при складанні машини, то не признавався в цьому, боячись привернути до себе увагу начальства. «Я бачив, як ми збираємо машини… і ні за що не куплю собі Tesla», — додав працівник.

Старі методи виробництва Tesla

Один працівник, який почав кар’єру в Tesla понад шість років тому, займається складанням автомобілів. Він зізнався, що його здивувало, як сильно використовувалася ручна праця в збірці Model S.

«Коли я тільки почав працювати в компанії, ми ледь збирали 10-25 автомобілів на день, — сказав він. — Велика частина роботи виконувалася вручну».

З тих пір обсяги виробництва Tesla значно зросли. Якщо в 2013 році компанія випустила 22,4 тис. автомобілів, то в 2019-му — 367,5 тис.

Наскільки ці машини дивовижні

«Жоден автомобіль в житті мені не подобався так сильно, як моя Tesla, — розповів поточний менеджер із продажу. — І я ще ніколи не був готовий з такою відданістю захищати будь-якої продукт, як ці машини».