Новий вид реклами від Google

Чергова новація від Google. Картографічний сервіс Google Maps сприяв появі нового виду реклами – на дахах будинків. Експерти прогнозують проекту успішне майбутнє.

Рекламодавець, який розмістить свій логотип на даху будинку, може розраховувати на те, що мільйони інтернет-користувачів побачать його відбитим на космічному фото. А відвідувач Google Maps, розглядаючи свій або інші знайомі будинки на знімках із супутника, легко може виявити по сусідству пізнаваний логотип великого супермаркету або автозаправки. Гігантське зображення буде нанесено прямо на дах будинку. До зробленої з космосу фотографії цього даху буде прив’язане посилання на сайт рекламодавця, а також можливість зробити дзвінок засобами IP-телефонії.

Деякі рекламні агентства вже готові взяти на себе всі турботи рекламодавців по здійсненню нової рекламної ідеї: домовитися із власниками будинків і нанести на дах величезне зображення логотипу або іншого напису. Однак, варто зауважити, що супутникові знімки оновлюються досить рідко, деяким зображенням близько чотирьох років. “Ми маємо доступ до інформації – точним датам і часу, коли знімки з супутника будуть оновлюватися. Зв’яжіться з нами сьогодні, поки ціни на рекламу дуже низькі”, – призивають власники сайту roofshout.com, що вже пропонують клієнтам новий вид реклами.

За інформацією cnews.ru

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії Маркетинг/Реклама