Як виявити некомпетентність

Як виявити некомпетентністьЕпідемія некомпетентності, яка особливо гостро проявляється на управлінському рівні, загрожує поглинути весь світ, пише management-issues. Та на щастя у некомпетентності є декілька типових ознак, знаючи про які, можна успішно її уникати, а наткнувшись на неї – долати. Нижче наведено список десяти звичок некомпетентної людини, складений співробітницею відомого видання Fast Company Маргарет Хефернен (Margaret Heffernan).

1. Нездатність діяти – перша ознака некомпетентності. Справжні лідери приймають рішення, тоді як некомпетентні менеджери, шукають виправдання.

2. Бажання приховати інформацію – ще одна звичка некомпетентних людей.

3. Надмірна вразливість до всього.

4. Нездорове бажання завжди і у всьому дотримуватися процедур – це також ознака некомпетентності. Правила були створені для того, щоб допомогти бізнесові, а не для того, щоб перетворити його на ритуал. І якщо ваш безпосередній керівник занадто часто заглядає до інструкції – можливо він також належить до категорії некомпетентних менеджерів.

5. Коли відкривається нова посада у компанії, некомпетентний менеджер віддає перевагу слабшим кандидатам. Вочевидь причиною цього є побоювання, що талановитий новачок „підсидить” свого керівника.

6. Бажання постійно вдаватися у деталі, займатися мікроменеджментом та втручатися у роботу кожного працівника, забуваючи при цьому про „загальну картину” – також є ознакою некомпетентності.

7. Невміння ставити та дотримуватися дедлайнів – ще одна звичка некомпетентних менеджерів.

8. Менеджер, який принципово відмовляється вдруге брати на роботу колишніх співробітників (навіть якщо деякий час вони працювали в іншій компанії) – це людина, якій начхати на кваліфікацією своїх працівників.

9. Деякі менеджери потрапляють у залежність від консультантів, оскільки таким чином вони можуть скинути зі своїх плечей тягар „найважчих” обов’язків.

10. Насамкінець, справді погані менеджери ті – які найдовше затримуються на роботі. Як каже Хефернен, „їм здається, що вони демонструють героїзм, але їхній вдаваний роботоголізм, вочевидь, є найяскравішою ознакою некомпетентності”. Компетентний менеджер цінує свій час і вміє зберігати баланс між роботою та особистим життям.

Не забувайте про ознаки некомпетентності, і можливо, вам ніколи не доведеться зіткнутися з наслідками цього руйнівного явища.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • podarok

    4 і 10-те – спірні питання насправді…

  • Анонімний

    В четвертому пункті спірності не бачу – бо й дійсно, коли правила перестають працювати на благо компанії їх потрібно змінювати, а не дотримуватися, "БО ТАК НАПИСАНО"!

    А щодо десятого пункту, то тут, як на мене, важливо зрозуміти природу "затримок". Якщо людина затримується на роботі тому, що бачить безліч нових можливостей і вже не може чекати до завтра – хоче просто зараз розпочати – то це ще куди не йшло. Але якщо залишаючись на роботі людина займається "гасінням локальних пожеж" та вирішенням проблем, бо на це не вистачило часу вдень – то це і є виявом некомпетентності.