Витаминный комплекс управления компанией

Друзья!
Недавно прочёл статью Ицхака Адизеса “Витаминный комплекс управления компанией”, и наткнулся на интересную вещь:
“…пока Вы зелены – Вы растёте. Когда Вы созрели – Вы начинаете гнить”.

Возник такой вопрос:
как же организовать бизнес-процесы в компании таким образом, чтобы компания имела возможность постоянно обновляться, то есть избегать этапов бюрократиии и застоя инноваций?

Для этого Адизес выделил 4 витамина:
Р-предприниматель
А-администратор
Е-креативщик
І-интергратор

Волнует такой вопрос: витамин “Р” – это дух предпринимателя. Даный витамин представлен обычно отделом продаж, но ведь sales – это такая же команда, состоящая из всех вышеперечисленных витаминов. Каким образом можно организовать работу организации в целом, чтобы добиться слаженной и целенаправленной работы?

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії Управлінський інструментарій
  • Анонімний

    Наскільки я розумію, коли Іцхак (Ichak) говорить про чотири вітаміни, він порівнює компанію із хворою людиною. Навіть точніше – тією людиною якій для нормальної життєдіяльності не вистачає якогось певного вітаміну. І вся його студія базується на двох поняттях, яким дуже складно знайти точні відповідники в українській та російській мовах. Більшість вважає, що вони означають одне й те ж. Але це не так. Йдеться про слова effective та efficient. Умовно їх можна перекласти як ефективний (той, що призводить до хорошого результату) та добре організований (той, який здійснює свою діяльність з мінімальною затратою ресурсів, енергії і т. п., тобто систематизований).

    Всі чотири вітаміни насправді покликані виправити ситуацію у компанії, коли втрачаються елементи ефективності (effective) або організованості (efficiency).

    P – purpose (призначення) – вирішує проблеми ефективності у короткостроковому періоді. І це не лише продажі.

    A – administration (адм

  • Анонімний

    Справді, ця теорія Іцхака Адізеса дає чітке та комплексне бачення стадії розвитку компанії.
    Але Адізес ще й каже, що ефективний менеджер – це міф, адже кожен з нас має максимум 3 вітаміни, а зазвичай 2. У адміністратора зазвичай є проблеми з креативом, а у креативного директора поняття адміністрування часто взагалі нема. Тому і потрібна команда, яка здатна поєднати усі ці 4 вітаміни.
    І ще одне: вітамін Р – це короткострокова ефективність, тобто такий вітамін, який притаманний чітким виконавцям. Такі менеджери завжди дуже зайняті. Вони багато часу працюють, при тому не факт що ефективно. В ідеалі – це виконавці з чітким списком справ на сьогодні.
    А от вітамін Е – це якраз підприємець. Це дух підприємицтва, довгострокової ефективності компанії. Іншими словами, такмй тип людей – "ідейники".
    Так що будь-яка команда має мати увесь нібір вітамінів, щоб бути здоровою. І продажі не є винятком. Можливо, у цій команді повинно бути трохи більше вітамі

  • Анонімний

    До речі, сьогодні дана стаття розміщена на Management.com.ua – http://www.management.com.u