Блогоповноцінність лідерів Fortune 500

Блогоповноцінність лідерів Fortune 500Як ви думаєте, наскільки корпоративний блогінг розповсюджений серед великих корпорацій? Виявляється, гіганти галузей не дуже охоче підтримують ідею створення й ведення свого корпоративного блога. Наприклад, серед компаній списку Fortune 500 таких налічується ледве більше 11%.

Кріс Андерсон (Chris Anderson), редактор Wired Magazine, і Росс Мейфілд (Ross Mayfield), президент Socialtext, вже не перший рік перевіряють світових лідерів Fortune 500 на блогоповноцінність – хто і як веде свої корпоративні блоги, пише CEONews.

Цього року серед 500 компаній таких виявилося 58, однак деякі з них підтримують два й більше блогів. Незважаючи на такі скромні дані, варто відзначити, що в порівнянні з даними дослідження 2006-го року, ця цифра виросла більш ніж у два рази, тоді компаній, що ведуть корпоративні блоги, було лише 26. За інформацією Маркетоблогу, авторами дослідження була розроблена методика оцінки корпоративних блогів, результати якої по 9-ти компаніях (Kodak, Delta, eBay, General Motors, McDonalds, Microsoft, Nike, Wal-Mart, Yahoo!) представлені в таблиці.

Більшість компаній, що ведуть блоги, працюють в області IT і телекомунікацій (44%). Другою галуззю, що приділяє увагу корпоративному блогінгу, стала авіакосмічна промисловість (10%). Фінанси і страхування – 8%, медіа і комунікації – 7%. Усього ж в рейтингу Fortune 500 серед тих компаній, що мають блоги, було виділено 13 галузей.

У цей момент здійснюється постійний і колективний моніторинг за корпоративним блогінгом компаній зі списку Fortune. Цікаво, що при цьому кожний може доповнити/внести зміни в список у режимі wiki-редагування.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Конкурент

    Великі компанії не ведуть свої блоги тому що в цьому нема необхідності, і тим паче з блогів можно отримати доцільні поради для конкурентів. У великих компаніях самі робітникі ведуть свої блоги, де пишуть про успіхи, якіх добились вони чи дана організація.