Три маркетингові помилки, які робить кожен бізнес-менеджер

У журналі The CEO Refresher з’явилась цікава стаття про помилки маркетингу. Виявляється, що майже кожна організація їх робить і навіть не здогадується, чому бізнес не процвітає. Нижче буде наведено не лише три основні помилки бізнес-менеджера, але й способи їх уникнення (виправлення).

Прописну істину: „право на помилку має кожен” – знають всі. Більше того, немає тих працівників, які хоча б раз не переплутали у офіційних документах прізвище свого директора, чи не надрукували зайву цифру у номері робочого телефону. Помилки такого типу виправляються дуже просто – варто лише перечитати те, що Ви написали. Проте існують більш неприємні помилки, які рано чи пізно робить кожен менеджер. І саме їх слід виправляти.

Помилка №1.
Нам здається, що маркетинг це те – що ми „робимо”.

Проблема полягає в тому, що коли ми думаємо про маркетинг, як про певну діяльність, значить ми мислимо категоріями відправлення листів, флаєрів, рекламних буклетів і т. п. Насправді ж, маркетинг – це не реклама. І вже тим більше – не спам.

MUST READ:  5 маркетингових пасток, яких варто уникати вашому бізнесу

Для того, щоб виправити ситуацію, нам слід змінити у своїй голові визначення маркетингу. Замість того, щоб думати про маркетинг, як про те, що ми „робимо”, думайте про нього як про те, що допомагає чи заважає продати продукт чи зробити його використання зручним для клієнта. Це включає розміщення, ставлення до кожного клієнта, ваше ім’я, ціни, політику, персоналії та ін.

Помилка №2.
Ми занадто багато акцентуємо на СОБІ.

Часто ми занадто багато почестей віддаємо самим собі. Проблема полягає в тому, що для людей (читай, клієнтів) ми абсолютно байдужі. Для них найважливіші – вони самі. Тож якщо ми хочемо отримати від маркетингу дійсний результат, в першу чергу слід задуматися про потреби клієнта, а не про своє гучне ім’я. Слід здійснити чотири кроки, щоб справитися з цим завданням:

1. Описати свою продукцію, а потім викиньте з опису всі згадки про свою компанію.
2. Визначити один-два атрибути Вашої продукції.
3. Визначити переваги продукції і те, для яких потреб вона може бути використана?
4. Наголосити на тому, чому саме ці переваги важливі для цільового споживача?

MUST READ:  Бренд: мій погляд на стереотипи

Помилка №3.
Всі ми занадто схожі між собою.

Один банк нічим не відрізняється від іншого, а всі ресторани роблять одне і те ж. Як же виділитися у такому одноманітті? Хороша новина! Чим більш схожі організації одна до одної, тим менша відмінність їм необхідна для того, щоб по-справжньому виділитися.

Щоб відшукати те, чим ми відрізняємося від конкурентів, спершу знайдемо наші спільні риси. Напишемо список. Тоді глянемо на нього, і відразу стане видно, що можна змінити на краще і при цьому виділити себе із когорти однаковісіньких організацій.

Ці три помилки, які робить майже кожне менеджер, не повинні зустрічатися у нашому бізнесі. Слід намагатися їх уникати.