Не має жодного значення, чим саме ви займаєтесь

Не має жодного значення, чим саме ви займаєтесьВи можете копати котловани, а можете керувати їх будівництвом. Можете днями і ночами телефонувати потенційним клієнтам, а можете їздити світом у пошуках фотографій для журнала. Можете викладати літературу дошкільнятам, а можете повести експедицію в забуті джунглі Амазонки. Не має жодного значення, чим ви займаєтесь. Головне – робити це трішечки краще, ніж всі інші, стверджує автор проекту “Ефективна людина” Олексій Глазков.

Існує безліч гучних, публічних компаній. Вони заробляють своїм іменем. Змушують закохуватись в себе, намагаються займатися всім підряд і підминати під себе менших і молодших конкурентів, а також їхні ринки…

Втім, мало хто знає, що їхній успіх насправді забезпечується тихими й непомітними компаніями – професіоналами своєї справи.

Ви думаєте, що маєте вибір, коли купуєте в магазині пиво: можна купити Holsten чи Балтику, чи ще якийсь із 300 з хвостиком сортів… Та попри це, 89% всіх сортів пива у світі вариться на основі хмелю Barth – світового лідера з виробництва хмелю. Просто Barth уміє робити це трішечки краще!

Ви думаєте, що самі вирішуєте, який нотутбук придбати для роботи: ринок завалений моделями Sony, HP і Toshiba, і взагалі – можна купити модний MacBookAir чи IEEE PC. А попри це – 95% моделей працюють на ядрі Intel. Скажете, Intel – гучна компані? Тоді так: у всіх ядрах використовується матеріал, розроблений шведським інститутом KTH. Просто він зробив цей матеріал трішечки кращим!

Ви переконані, що за пошту, блог, документи та RSS-рідер слід сказати “дякую” Google – інноваційній, гучній та перспективній компанії. Google розвиває все нові та нові сервіси, пропонує нові послуги, стежить за модою та темпом на сучасному IT-ринку (наприклад, нещодавно запустив свій власний браузер Google Chrome). А попри це – більше 70% сервісів цієї компанії просто продали їй можливість повісити на них своє ім’я. Чому Гугл вирішив вкластися в ці покупки? Тому що вони дозволили робити щось трішечки краще, ніж всі інші!

Світ не вимагає від тебе всього і відразу! Не потрібно оглушливої переваги! Не потрібно вражаючої досконалості! Не потрібно надміру варіантів і виняткової функціональності! Не потрібно нічого, що вимагало б від вас повного самовиснаження заради успіху. Потрібно рівно стільки, скільки потрібно для мінімальної переваги – одної тисячної секунди, одної десятої мікрометра, одної сотої грама.

Світ не вимагає від вас вирішення всіх його проблем. Можете зробити всього одну – і нехай навіть не найважливішу річ. Створювати букети-орігамі. Креслити ескізи нових суконь. Копати котловани під забудову. Перепродавати літературу дошкільнятам. Можете навіть продовжувати щодня телефонувати потенційним клієнтам…

Але робити це слід трішечки краще, ніж інші.

І тоді, якщо ви захочете відкрити це вміння світові – він сам піде вам назустріч!

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • webhead

    А главное любить, то чем занимаешься и делать свое дело с удовольствием. Тогда успех сам прейдет.

  • TSDrive

    webhead пише:
    А главное любить, то чем занимаешься и делать свое дело с удовольствием. Тогда успех сам прейдет.
    12/09/08 17:03:52
    Ну уж -дудки!!! Вы можете самозабвенно работать над паровой машиной для городского электротранспорта. Но посмотрим где будет успех, а где Вы??? "Дело" кроме всего прочего, должно быть ориентировано на сегмент рынка, который может иметь развитие, а не на однозначно умирающий или уже исчезнувший

  • Смерек В.Я.

    Якщо ти хочеш заробити гроші, тоді дійсно тобі варто зосередити свою діяльність на вузькій ніші. Але коли ти хочеш жити повноцінно, жити в повноті, заробити мільярд і можливо навіть в недалекому майбутньому трильйон – ну тоді тобі потрібно розумно поєднати вузьку нішу із широким полем діяльності. А, якщо ти хочеш стати не просто еффективною людиною, а ГіперМудрецем – тоді ти маєш вміти і знати дуже багато. До речі еффективною людиною не так вже і важко стати, а от бути ГіперМудрецем – значно важче. Зате і можливості різні – еффективна людина порівняно з ГіперМудрецем, це все рівно, що калькультор, проти суперпотужного компютера з елементами штучного інтелекту !!! Отакої !!!

  • Roman

    Если делать чуть лучше остальных и тогда на тебя обратят внимание – будь то паравоз или андронный колаедер…