Делегування: Я сказав – ти зробив!

Делегування: Я сказав – ти зробив!Вміння грамотно делегувати повноваження – є однією з основних якостей успішного менеджера. І навпаки – без цього вміння навряд чи можливо стати успішним підприємцем. Чому важливо делегувати повноваження, а головне – з якими проблемами можна зіткнутися під час делегування та як їх вирішувати? Саме на це запитання спробував дати відповідь журнал BizTimes.

Ще доктор Хаус в популярному серіалі говорив: “Будь-яка робота може дістати, якщо не робити собі вихідні”. Далі він відзначав, що намагається завжди і всюди довіряти рутину своїм помічникам.

Які ж основні проблеми делегування:

1. Співробітники не хочуть братися за “не свою” роботу. Це доволі цікавий момент. Коли співробітник може відмовитись, обґрунтувавши це тим, що робота не входить у коло його обов’язків. Вирішити проблему допоможе зміна самої структури організації та налагодження інших стосунків з підлеглими. При цьому головне зробити так, щоб будь-яка, навіть невдала, ініціатива співробітника віталась.

2. Співробітнику просто не подобається робота. Робота повинна подобатись. Менеджерові варто придивитися до своїх співробітників, щоб зрозуміти, яка робота є найцікавішою для кожного з них. Достатньо просто подивитися на успіх компанії Google, де кожен виконує ту роботу, яка йому подобається.

3. Співробітник не розуміє, яку винагороду він отримає. Працівник повинен знати, що він отримає за вдало виконану роботу. При цьому винагорода зовсім не обов’язково повинна бути матеріально. Але обов’язково – відповідати складності завдання. Якщо людина знає, що виконавши певне завдання, вона підніметься вгору по кар’єрній драбині – то швидш за все докладе усіх зусиль, щоб зробити це максимально успішно.

4. У співробітника немає свободи дії. Досягнути ідеальних стосунків зі співробітниками можна тільки тоді, коли вони мають свободу дії.

5. Немає кому доручити роботу. Всі співробітники і так зайняті. Якщо керівник стикається з такою ситуацією, то це означає, що або у компанії не вистачає кадрового складу, або всі просто симулюють шалену діяльність, щоб на них не повісили додаткові завдання.

6. Впевненість в результаті. Дехто відмовляється від делегування повноважень, обґрунтовуючи це своєю невпевненістю в якості виконаної роботи. Це вже питання довіри до підлеглих. Звісно, при цьому потрібно бути впевненим в тому, що компанія наймає правильних людей.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • TSDrive

    Добавлю еще одну ситуацию, когда сотрудники
    пытаются выполнять мои обязанности, как руководителя, напрочь
    откладывая или не стремясь выполнять свои прямые.