Якщо вам потрібна допомога – просіть про неї негайно!

Бен МакКоннел (Ben McConnell) один зі співавторів блогу “Church of the Customer” ділиться деякими своїми ідеями щодо вирішення проблем та подолання викликів, які можуть виникати під час роботи. Деякі з них наштовхують на доволі цікаві думки.

1. Завжди майте важливу проблему, яку потрібно вирішити. Будьте проактивними і самі знаходьте собі ціль.

2. Дайте собі час на роздуми, але не піддавайтесь природній ліні. Людина повинна планувати совою діяльність, але таке планування не повинно заміняти саму діяльність.

3. Підтримуйте контакти і якомога більше спілкуйтесь зі своїми конкурентами. Конкуренти рідко бувають справжніми ворогами. І у багатьох випадках вони залюбки поділяться з вами своїми напрацюваннями та проблемами. Якщо ви обмінюватиметесь своїм досвідом – то виграють обидві сторони.

4. Ніколи не намагайтесь видатись найрозумнішою людиною в компанії. Якщо ви поводитиметесь так – ніхто і ніколи не зможе вам допомогти. Допомагають тим, хто розуміє, що його знання не ідеальні і готовий вбирати нові компетенції.

5. Якщо вам потрібна допомога, не зволікайте попросити про неї. Адже якщо проблема не вирішиться сама, а може бути вирішена тільки з допомогою когось іншого – навіщо відкладати це рішення?

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Роман

    Общение с конкурентами нужно строить как общение с конкретнцым человеком, а не как конкурентом своей компании или бизнеса. ИМХО