Ідеї бізнесу від Джейсона Фріда

Ідеї бізнесу від Джейсона Фріда (Jason Fried)Джейсон Фрід (Jason Fried), співзасновник компанії 37signals виступив на конференції Business of Software, на якій поділився власними ідеями бізнесу. Унікальність Джейсона полягає в тому, що більшість з його ідей цілковито суперечать так званим “аксіомам” бізнесу. Але, попри це, 37signals зуміла досягнути успіху і сьогодні непогано почуває себе у вибраній ніші, пишуть у блозі SellMe.

Серед багатьох ідей, висловлених Джейсоном під час конференції, мене найбільше вразила ідея так званого “моменту”.

Як працює абсолютна більшість бізнесів?

Засновник 37signals переконаний, що розробка програм (як і розвиток бізнесу) дуже схожа на звукову хвилю, яка згасає. Якщо хтось пробував створювати власний стартап – то він прекрасно зрозуміє цю ідею. Перед стартом проекту зазвичай у людей є надзвичайно потужна мотивація, і вона починається з великою амплітудою. Проте, з часом підприємець стикається з багатьма неприємними проблемами, йому доводиться долати важкі перешкоди, крім того – починається закономірне виснаження і вигорання, і як наслідок – амплітуда мотивації поступово згасає.

Втім, на думку Джейсона, не згаснути і зберегти початковий імпульс не так вже й складно. Потрібно просто розбивати велетенські проекти на більш дрібні завдання. Таким чином кожен “підпроект” буде зберігати мотивацію та інтерес. А досягнути такої “невеликої” мети набагато легше.

Мабуть, саме тому у 37signals праця над проектами займає день або два, тиждень або два, максимум.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії ЗагальнаПозначки
  • Тарас Мисак

    Логіка в цьому залізна. Та й ще має підтримку з боку психології.
    Зі свого боку можу додати:
    -якщо не маєте можливості розбивати Гранд-проект на дрібні, то перекючайтесь між сегментами бізнесу. Звичайно це стосується в більшій мірі засновників бізнесу.

  • Анонімний

    Є одна теорія яка підтверджена фактами у дуже цікавій книзі (на мій погляд) "Бізнес в стилі фанкі" хто ще не читав рекомендую. Чотири роки назад просто відкрила мені очі, зараз переодично читаю для підняття самомотиваціі.
    Будь який бізнес має циклічність та кожні три роки потрібно його кардинально змінювати. Справді працює!