15-річний український геній розкриє вам секрети бізнес-успіху!

15-річний геній розкриє вам секрети бізнес-успіху!У вас проблеми в бізнесі? Криза не дає вам спокійно спати, кардинально відбиваючись на звичному укладі життя? Не засмучуйтесь! До вас поспішає на допомогу молодий власник компанії й найперспективніший бізнес-тренер країни. Знайомтеся – геній Віктор Горд, 15 років…

Не варто впадати в ступор побачивши юнака модельної зовнішності. Чому б не відкинути упередження й комплекси, та не записатися на один із семінарів бізнес-вундеркінда? Але поспішайте, місць майже не залишилося!

Що ж, якщо усунути єхидно-саркастичну риторику, то, за моєю скромною думкою, ми маємо справу з “чудом”, яке досі практично не проявлялося на наших просторах, – медіа-вірусом. Про ідею та цілі такого прояву вірусного маркетингу я й хотів би зупинитися трохи докладніше.

Отже, версію 1 (про реально існуючого 15-річного капітана-директора), з вашого дозволу, давайте відкинемо відразу. Ну хіба що можна трохи посміятися. Чого тільки варте це відео:



Версія 2: За хлопчиком приховується цілком реальний персонаж – відомий або дуже відомий в обмежених колах бізнес-тренер. Навіщо йому це потрібно? По-моєму відповідь очевидна: традиційні методи просування семінарів/тренінгів у наш нелегкий час себе аж ніяк не виправдують. Та й креатив такого роду міг би підняти галас навколо його імені. “А мені тільки цього й треба…”

Версія 3: Це вірусна реклама одного з рекламних креативних агентств. У маркетинговому середовищі, що гуде із цього приводу, навіть називається цілком реальна українська компанія – “Апельсин”.

Версія 4: Можливість поглумитися над горе-бізнес-тренерами. Дійсно, такого засилля реклами усіляких тренінгів, що розповсюджувалися переважно у вигляді спаму, ще не було. І, звісно, думка про помсту гріє професіоналів, які майже зникли в загальному смітті рекламних оголошень. Але не варто забувати, що створення медіа-віруса – справа досить витратна. Не думаю, що в середовищі бізнес-тренерів з’явилися альтруїсти.

Я найбільше схиляюся до 3-ої версії. У вас є інша думка?

Що ж, ідея медіа-віруса сама по собі досить цікава. Як бачите, ми теж не обійшли її увагою, як кажуть – повелися, чим, цілком можливо, посприяємо її популяризації в масах. І якщо нетрадиційний підхід до реклами і професійний креатив тепер буде нас радувати все частіше, то – не вірте очам своїм! 😉

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Смерек В.Я. (ГіперМудрець)

    Аферистів, Пацанву, Хлопів та Зеків потрібно вигнати геть з ринку консалтингу, тренінгу та коучінгу. Геть і ще пошиї на давати ! Бо мафія розперезалась !

  • Кунев Д.А.

    Смешно вас слышать. Такое впечатление, что завидно стало. Почитайте мальчик, послушайте что он говори. Потом будете майданы собирать и популизмом заниматься пустословным.

  • Оберемок Иван

    «Да будет обманут то, кто хочет быть обманут»

    Манипулирование чистой воды, я почитал предыдущего коллегу и зашел на сайт мальчика – обычное манипулирование. Что гениального в подростковой уверенности, что он знает все, и все кто не с ним – «лузеры»? Пиар-ход интересный, я же зашел на сайт, но как любой временный проект умрет быстро «скосив» денежек с наивных простаков, для них там масса манипуляционных крючков.

  • Адриана

    Странно никогда о нем не слышала, но посмотрев материалы статьи стало очень интересно, а говорят молодёж у нас пропащая

  • TSDrive

    "Заманухи" много, ноь ничего по сути…
    2. Не можети быть у 15-тилетнего "высокий уровень практического и теоретического опыта "!! Практического -точно, нужно лет 5, а их-то в запасе у виртуального персонажа никак нет.
    Вывод "Масяня" от треннингов…

  • axel

    Я зашел на сайт этого молодого тренера. Прочел преамбулу. Интересно. Действительно, удивительно с первого взгляда. Сразу отметил 2 нюанса: 1. похоже основным конкурентным преимуществом этого тренера обыгрывается его молодость (ошеломляет, конечно – типа, устами младенца глаголет истина :-)). 2. на сайте нет негативных или нейтральных отзывов (что может быть само по себе признаком не совсем честной игры его владельцев, ведь должен же быть хоть кто-то недовольный). После детального просмотра сделал такой вывод: юношеский максимализм, это конечно здорово, я тоже хотел в свое время все и сразу, но быстро понял, что я не готов ко всему, и даже то, к чему я готов, должно прийти не сразу. Это очень большой объем работы над собой, это невозможно в таком тренинге. Это годы, десятки лет. Тренер может сократить этот срок, он проведет тебя по лабиринту, но сам ты в лабиринте потеряешься, потом. И это его лабиринт, не твой. И тренер не решит твои проблемы, не даст готовых рецептов и универсальных с

  • Zoya

    сейчас его блог(сайт) спонсируют витамины(берокка), и реклама с ним идет на бигмире и прочих сайтах. Думаю что этот сайт для этого был и создан, для рекламы.
    Украинский вид вирусной рекламы.
    странный ход, как по мне.

  • Miyanna

    Як на мене – свіжа ідея заробити гроші. Авторам проекту, здається, це вдається. Витримана "легенда", вилизаний сайт-блог, стиль спрямований на агресію і дію. Єдине, як на мене, злегка прокол по цільовій аудиторії. Здається спрямування на чоловічу половину населення..:-) Хоча, в наш час начальників у спідницях, може і "леді" зачепило.

  • Miyanna

    Ідею розробило креативне рекламне агентство під замовлення "Берокки". У компанії особливого бюджету на просування вітамінів не було і вони вирішили інвестувати свої копійки в web 2.0 І у них це вийшшло – агенція потрудилась на славу. Копірайт просто перфектний. Так от, знаючи, що цільова аудиторія вітамінок – це менеджери середньої ланки, чоловіки-корпоративщики у віці до 35, які дбають про свою кар’єру і розвиток, компанія вирішила на цьому зіграти. Так-так – саме цим мужчинам і потрібні ці чудо-вітамінки для покращення розумової діяльності. А що їх цікавить? Правильно – тренінги особистісного зростання і все таке. Тому, любі автори посту, я не можу підтримати вашу ідею про стеб над горе-тренерами. Тут ідея інша. Спочатку вітамінок на сайті не було, а постім Горд написав, що "продався" за великі гроші, бо він бізнес-бой, і от тепер сайтик належить бероці, яку він Горд, до речі, вживає і сам. Апофеозом історії стало те, що ця агенція представила цей проект на Київсь

  • Fuckemall

    Все это похоже на очередной развод.

  • лиля

    Было очень интересно прочитать это вступление.
    Спасибо.

    С уважением,
    Лиля