Про шість законів перебігу часу

Про шість законів перебігу часуУ багатьох виданнях і в Інтернеті зараз можна знайти безліч інформації про тайм-менеджмент. Безумовно, уміння управляти своїм часом – одна із найбільш важливих ознак, що характеризують ефективного керівника. Однак не варто забувати, що використання часу залежить від низки психологічних закономірностей. Вашій увазі пропонується шість так званих законів перебігу часу, з якими бажано ознайомитися не тільки керівникові.

Закон Лаборіта (Генрі Лаборіта)

У кожної людини є схильність робити насамперед те, що робить йому приємність. У французів є таке поняття як “закон бажання”, у нас відомий як “шлях найменшого опору”. Ходіння цим шляхом не припускає зусиль, тому звернути з нього можна тільки за допомогою насильства. Мобілізуйтеся – почніть із самої неприємної справи, і тільки після цього, у якості нагороди, приступайте до справ приємних. Як говорив Марк Твен: “Якщо вам потрібно проковтнути жабу – зробіть це швидко”.

Суничний закон

MUST READ:  5 звичних для робочого місця практик, з якими слід покінчити. Негайно!!!

Що більше інтерес, то швидше плине час. Швидкість перебігу часу прямо залежить від інтересу до дії. “Закохані годин не спостерігають”. Однак, і в крайнощі впадати не слід, потрібно зрідка згадувати й про менш приємні, але необхідні справи. Пам’ятайте! Хорошого програміста красить не тільки блиск в очах, але й вигладжені сорочки, поголене обличчя й вимита голова.

Закон Мерфі

Кожна справа віднімає часу більше, ніж передбачалося до її початку. Щоб уникнути неточностей, завжди оцінюйте витрати часу, закладаючи резерв часу на подолання непередбачених обставин.

Закон Паркінсона

Що більше ми маємо часу на виконання завдання, то більше часу воно віднімає; це не означає, що справа буде зроблена краще. Боротися із цим законом можна тільки встановлюючи кінцеві терміни.

Закон Ілліча (Івана Ілліча)

Після досягнення певного рівня, приріст професіоналізму й ефективності знижується. Принцип граничної корисності й зростаючих витрат застосовується і до людей. Він говорить, що кожна додаткова одиниця блага потребує від підприємця все більших витрат, а кожна наступна одиниця спожитого блага приносить усе менше користі. Подібно тому, як чергова, четверта склянка квасу не приносить того задоволення, як перша. Тому, не варто займатися якою-небудь справою влаштовуючи “аврали”, набагато ефективніше планомірно йти до цілі, крок за кроком.

MUST READ:  6 способів збереження менталітету високої результативності

Закон Тейлора

Порядок виконання дій впливає на ефективність. Навчиться знаходити правильний порядок дій, у той же час виконуючи їх у зручному для вас ритмі. Відчуваючи ранковий приплив сил, не витрачайте його на розгрібання кореспонденції, займіться чим-небудь складнішим і важливішим.

За матеріалими Discipline.org.ua