Декілька способів заробити на споконвічній проблемі

Декілька способів заробити на споконвічній проблеміІноді не варто щось видумувати в пошуках блискучої ідеї для бізнесу. Достатньо просто згадати кілька споконвічних побутових проблем або дрібних неприємностей, які трапляються з кожним із нас практично щодня. Як не крути, але позбутися від них назавжди – не вийде, а от заробити на цьому непогані гроші цілком можливо.

Де мої шкарпетки?! – В онлайні. Втрата одної або відразу двох шкарпеток у межах квартири дуже часто змушує нервувати чоловіка, який поспішає на роботу. Та й несподівані дірки на шкарпетках також не приносять великого задоволення, особливо в той момент, коли взуття потрібно зняти у громадському місті або у компанії колег. Неодноразово випробувавши на собі підступність цього предмета одягу, швейцарці Семі Лічті та Марсель Рот створили компанію BlackSocks («Чорні шкарпетки»), яка пропонує клієнтам революційну послугу – підписку на шкарпетки винятково чорного кольору. Через сайт компанії клієнт оформлює підписку і 3, 4 або 6 разів у рік одержує по 3 пари чорних шкарпеток у подарунковому впакуванні. Річна абонплата за «чоловіче задоволення» – від ?69. Але й шкарпетки не найпростіші: їх виробляє на півночі Італії якась династія «шкарпеткоробів», що використовує пряжу винятково вищої якості.

Заробити на зарядці. Розряджена батарея в телефоні або в кишеньковому комп’ютері – явище дуже часте. А на тих, хто не має звички носити із собою зарядку, ця проблема, як завжди, звалюється в момент очікування термінового дзвінка. Саме для таких випадків одна британська компанія придумала пристрій ChargeBox – стенд із шістьома секціями, у кожній з яких є по чотири порти для зарядки 90% всіх представлених на ринку типів батарей для мобільних телефонів, кишенькових ПК і навіть портативних PlayStation. Послуга підзарядки оплачується або монетою в 1 фунт, або відправленням SMS на певний номер. Зробивши оплату, дверцята ящика можна замкнути, залишивши там на 40 хвилин свій телефон.

Робити гроші на очищенні совісті водіїв. Алкотестер – автомат, за допомогою якого можна перевірити вміст алкоголю в крові відвідувачів ресторанів і кав’ярень, які приїхали на власному авто, – вже давно не новинка. Цей пристрій служить джерелом додаткового доходу в багатьох питних закладах в усьому світі. Алкотестер попередить водія у випадку перебору зі спиртним і порадить не сідати за кермо. А японський оператор стільникового зв’язку NTT DoCoMo запропонував схрестити алкотестер із мобільним телефоном. У компанії говорять, що такий гаджет можна буде використати як із метою особистої безпеки, так і з метою компанії – для перевірки співробітників.

Прибутково вбити запахи. Проблема свіжості подиху не залишила байдужою німецьку компанію Zielonka, що випустила на ринок «вічні льодяники» під назвою Zilopop. Ці пластинки з нержавіючої сталі у вигляді льодяників на паличці нейтралізують будь-який запах із рота. Льодяник треба смоктати одну-дві хвилини, і, навіть якщо підкріпитися перед цим улюбленим салатом із цибулею і часником, неприємний запах зникне. Такий разючий ефект в Zielonka пояснюють здатністю нержавіючої сталі нейтралізувати у вологому середовищі молекули речовин, що пахнуть. Також важливим є те, що така сталь безпечна для здоров’я.

За матеріалами журналу “Управління компанією”

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →