Під час кризи кожен займається маркетингом

Під час кризи кожен займається маркетингомХоча більшість українських компаній, схоже, не готові відразу погодитися з цим підходом, все ж Роберта Матусон (Roberta Matuson), авторка блогу Generation Integration, стверджує, що коли починається криза, компанія більше не може стояти на місці. Раніше для виживання їй не потрібно було нічого робити. Тепер же, коли “хвилі” стають все вищими та вищими, якщо ви не будете рухатися, вас дуже швидко “змиє”.

Тому Роберта ділиться п’ятьма способами, які допоможуть пережити “цунамі” і зберегти свою “берегову лінію”:

1. Під час кризи основною діяльністю компанії стає маркетинг. Кожна людина, яка не потрапила “під ніж” скорочення, повинна мати можливість позитивно впливати на продажі. Пам’ятайте про це, коли будете шукати способів підсилити організацію.

2. Хто представляє вашу компанію? По суті оператор на телефоні чи секретар у приймальні може бути чи не єдиним обличчям вашої компанії для клієнта. І якою б чудовою не була компанія всередині – якщо її “обличчя” відштовхує відвідувачів та потенційних клієнтів – кризу вам не подолати.

MUST READ:  Книга до рани

3. Підтримуйте “мораль” співробітників на належному рівні. Надзвичайно складно, якщо не неможливо, вимагати від ваших працівників задовольняти потреби клієнтів, якщо потреби самих працівників залишаються незадоволеними. Тому пам’ятайте, що успішність вашої компанії значною мірою залежить від добробуту ваших підлеглих.

4. Поверніться до джерел. Запитайте у своїх співробітників, що вони думають про кризу і яким чином на їх думку ви можете покращити ситуацію. Потім зверніться з тим самим запитанням до своїх клієнтів. Вони також можуть поділитися з вами надзвичайно цінними порадами.

5. Інвестуйте у своїх людей. Ваші працівники не зростатимуть, якщо ви не дасте їм такої можливості. Відкрийте для них способи розвитку навичок і дайте можливість краще обслуговувати клієнтів, і ви побачите, на які “чудеса” здатна ваша компанія навіть у часи глобальної економічної кризи.