Три способи позитивно вразити своїх підлеглих

Три способи позитивно вразити своїх підлеглихВ одній із попередніх статей, опублікованих в блозі, йшлося про три способи позитивно вразити свого керівника. Сьогодні хотілося б змістити акценти і поміркувати про те, яким же чином керівники можуть позитивно вразити своїх підлеглих.

Можливо, вам доводилося зустрічати керівників, які поводяться так, неначе їхні співробітники взагалі не люди. Саме їх вони звикли звинувачувати у кожній проблемі, яка виникає в компанії, пише Management Issues.

На щастя, більшість роботодавців розуміють, що повага на робочому місці (і не тільки в напрямку “від підлеглого до керівника”) – це першочергова запорука віддачі і результативності. Зрештою, якщо працівники – це ресурс, тоді інвестор (в даному разі – роботодавець) повинен докласти усіх зусиль і створити всі необхідні умови, щоб отримати максимальну віддачу у вигляді високої результативності.

Існує безліч способів вразити своїх працівників та підлеглих. Але сьогодні хотілося б розповісти лише про три найдієвіші з них.

Чуйте людей

Слухати – це одне; чути – зовсім інше. Слухання – це лише процес вбирання звуку слуховою перетинкою. Якщо у вас немає вродженої хвороби – ви можете слухати. Цей процес навіть не вимагає від вас свідомого зусилля на сприйняття.

Вміння ж чути може бути справжнім мистецтвом, оскільки воно передбачає вміння прислухатися і в першу чергу – розуміти те, про що говорять. Така діяльність передбачає свідоме зусилля, спрямоване на співрозмовника. Для того, щоб чути, вам потрібно зосередитись і мати намір якимось чином відреагувати на слова співрозмовника.

MUST READ:  У яких випадках краще забути про гордість?

Процес активного слухання також вимагає часу. На жаль занадто багато керівників штучно обмежують цей процес обґрунтовуючи це відсутністю часу. Скільки разів вам доводилося чути від керівника слова: “Розповідай, що там у тебе, тільки коротко. У мене є 2 хвилини!”

У працівників часто виникають виняткові ідеї і чудові думки. Але, якщо не вислухати їх, ці ідеї так і залишаться у головах (у кращому випадку). А в гіршому випадку, вони потраплять до ваших конкурентів.

Покажіть, що вам небайдуже, і ви зробите перший крок для того, щоб вразити своїх працівників.

Визнавайте їхній внесок

Окрім того, щоб прислухатися і чути, роботодавці позитивно вражають своїх працівників, коли показують їм, що їхній внесок має значення. Люди повинні бачити, що їхня робота важлива. Саме заради цього вони й працюють.

Іноді проста подяка може мати неймовірну силу.

Заступайтеся за них

Кожен роботодавець мріє, щоб його підлеглі були справжніми “фанатами” своєї компанії. Щоб навіть поза стінами рідного офісу вони розповсюджували позитивну інформацію про організацію, в якій працюють. Втім, цього ніколи не трапиться, якщо роботодавець не піклується про своїх підлеглих. Він повинен бути “фанатом” своїх підлеглих, якщо хочете.

MUST READ:  Як викликати усмішку на обличчях своїх співробітників

Бачити, чого не вистачає тому чи іншому працівникові і допомагати йому здобути це. Наприклад, коли компанія переживає якісь зміни – потрібно поцікавитися, чи не виникло у співробітника якихось проблем. І якщо так – допомогти йому знайти відповідні рішення. Звісно ж, це не означає, що роботодавці повинні переймати на себе всі проблеми своїх підлеглих. Але показати свою небайдужість вони просто зобов’язані.

Звісно, таке уважне ставлення до підлеглих зазвичай вимагає надзвичайно багато часу. Але не варто забувати відомий управлінський афоризм: “До тих пір, поки ви не стали менеджером, ви розвиваєте себе; після того, як ви стали менеджером – ви розвиваєте інших”. Трапляються навіть приклади, коли вся компанія готова піти на деякі фінансові втрати заради того, щоб допомогти кільком співробітникам. У довгостроковому розрізі такі рішення можуть виявитися надзвичайно вигідними. Адже такі працівники будуть найлояльнішими людьми, які зроблять все, щоб привести свою компанію до успіху.