Одяг від Zimaletto. Тепер – реальність

У нашому блозі неодноразово говорилося про впливовість так званого вірусного маркетингу. Іншими словами, що у всіх на устах – те й купується краще. Проте, навіщо витрачати кошти та зусилля, намагаючись вивести в народ ім’я нового продукту чи бренду? Можна поступити набагато простіше і ефективніше – використати вже готове, всіма знане і неспровоковане у бізнесі ім’я…

ZimalettoСаме так поступила російська корпорація Sela, яка наважилася купити кіношний бренд Zimaletto. Ідея продовжити життя компанії Zimaletto видається зовсім не дивною, якщо зважити на успіх серіалу серед глядачів. Ясна річ, лише наївні віритимуть, що керуватиме компанією Катерина Валеріївна (хто дивився, той знає) під ручку з Андрієм Павловичем, передає Headhunter.ru. Реальна Zimaletto за задумом засновників – це виробнича компанія, що спеціалізується на створенні жіночої одежі класу преміум. Відповідно, і співробітники їй потрібні досвідчені та першокласні.

Торгівельна марка Zimaletto була вигадана генеральним директором „Амедіа” Олександром Акоповим. Навесні 2006-го року корпорація Sela (потужна мережа одягу в Росії) купила у кінокомпанії „Амедіа” право на використання товарного знаку Zimaletto для створення нової мережі магазинів модної одежі. Аркадій Пекаревський, співвласник корпорації Sela, переконаний, що нова торгівельна марка володіє надзвичайним рекламним потенціалом. Коли магазини відкриються, „подивитися на них прийдуть всі”. Цікаво лишень, чи будуть готові глядачі серіалу викласти заявлену компанією середню ціну за один предмет одягу, яка складає 300 у. о.?

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії Перли :)
  • Анонімний

    У Києві теж з’явилась цілком офіційна туристична агенція з назвою "Зималетта". Цікаво, як вона відбивається від клієнтів 😉

  • Андрій Шиян

    А в Дніпропетровську магазин одягу Zimaleto…

  • Анонімний

    Значить, є багато охочих поласувати популярним (не побоюся цього слова) брендом. Що ж, такі тенденції, як на мене, є цілком закономірними. Вочевидь, тратити гроші на рекламу та розкрутку набагато менш приємне заняття, ніж просто скористатися плодами діяльності інших. Так і живуть 😉

  • Анонімний

    Припускаю наступну тенденцію. Компанія реєструє нову торгову марку (перед цим ніяк ії не рекламуючи) та замовляє всіляке використання ії в популярному серіалі. Кращої реклами годі шукати 😉