Широченна продуктова лінійка: Добре чи погано?

Широченна продуктова лінійка: Добре чи погано?Що більший вибір ви даєте своїм клієнтам, то менша ймовірність, що вони придбають у вас продукт. На перший погляд це твердження може видатися нелогічним. Але, якщо проаналізувати поведінку багатьох провідних світових компаній – то стає очевидним, що часто вибір не робить споживача щасливим, а навпаки – заплутує його.

Взяти до уваги хоча б стратегію найбільш улюбленої для багатьох компанії Apple. Скільки різновидів iPhone чи MacBook вони пропонують? Якщо розібратися – зовсім не так багато. І це не заважає компанії залишатися кумиром мільйонів лояльних і задоволених клієнтів, які, без жодного перебільшення, відчувають ейфорію, беручи до рук її продукти.

Компанії помилково думають, що роблять своїм споживачам послугу, надаючи їм гігантський вибір. Але по-суті, вони змушують їх виконувати зайві зусилля. Адже серед сотень і тисяч пропозицій (які зазвичай дуже несуттєво відрізняються одна від одної) потрібно щось вибрати. Спробуйте підібрати мобільний телефон, який ідеально задовольняв би ваші потреби, і ви зрозумієте, про що йдеться.

Натомість, бренди, які заслужили лояльність серед своїх клієнтів, мають повне право поступати інакше. Вони можуть вивести на ринок новий продукт у єдиному варіанті – і споживачі знатимуть, що це найкраща пропозиція, на яку спромоглася компанія. Така довіра сформована попереднім досвідом взаємодії з брендом.

І тут є тільки один нюанс: компанії потрібно переконатися, що вона справді робить все, що можливо, для задоволення потреб споживача – випускає найякісніший (принаймні, в умах споживачів) продукт у своїй категорії. Apple зробив це з iPhone, і тепер даний смартфон по суті не має конкурентів. Він сам став категорією.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • ShurYk

    Все должно быть просто. Зачем перед клиентом ставить проблему выбора? Человек не должен думать – он должен пользоваться услугой/товаром.
    Применительно к мобильной связи (наболевшее)- да дайте один хороший, а главное, простой и сходу понятный тарифный план. Пусть дешево, пусть ниже себестоимости. А дальше пусть NPD добавляет новые сервисы, а CRM занимается извлечением дополнительного дохода и удержанием клиента вплоть до создания индивидуальных тарифов.