Три «стовпи» раціонального і стабільного бізнесу

Три стовпи раціонального і стабільного бізнесу Нігель Мелон (Nigel Malone), один із дописувачів журналу Australian Anthill розповідає про концепцію, озвучену Джимом Колінзом (Jim Collins), називаючи її своїм улюбленим підходом до бізнесу. Ця концепція дійсно дуже проста і, безперечно, дієва. Вона вкладається в один слайд.

концепція Джима Колінза (Jim Collins)

1. Яку справу ви любите найбільш “пристрасно”? Неможливо досягнути високої мети у жодній сфері, якщо не любити справу, якою ви займаєтеся, всім серцем!

2. У якій сфері ви можете бути кращими, ніж конкуренти? Ви можете вибрати достатньо вузьку специфіку діяльності і стати “найкращими у світі”. Насправді – це зовсім не складно! Наприклад, ви можете стати найкращими у світі виробниками пластикових вікон для людей, які живуть вище восьмого поверху (на такій висоті – своя специфіка), або найкращими у світі представниками фінансового сервісу для мешканців Уругваю. Головне – обрати специфічну сферу і не намагатися захопити все і одразу.

3. Яким чином поставити вашу “пристрасть” на “фінансові рейки”? Якщо ви ведете прибутковий бізнес – тоді потрібно визначити, яким чином ваша улюблена справа може приносити гроші і як організувати її найефективніше.