Емоції, які лежать в основі вірусного маркетингу

Емоції лежать в основі вірусного маркетингу Автори блога Doshdosh розповідають про ключ до ефективного вірусного маркетингу. Адже найкраща реклама це та, яка розповсюджується самостійно!

У 2007-му році в університеті штату Індіана було проведено детальне дослідження 6 первинних емоцій, які впливають на вірусну природу спілкування. Цими емоціями виявилися подив, страх, печаль, радість, роздратування та гнів. В більшості випадків, що більш “вибухонебезпечним” виявляється повідомлення, то швидше воно розповсюджується.

1. Подив. Перша емоція, основний елемент всіх вірусних маркетингових кампаній. Саме він слугує основою для всіх інших емоцій.

2. Радість. Емоція підходить для незначних або змішаних брендів, а також для брендів, які бажають відновити свій імідж. Крім того, підходить для продуктів, які обіцяють покращення в житті.

3. Печаль. Підходить, коли необхідна миттєва реакція на будь-яку нещасливу подію. Щоправда, реакція тих, хто сприйняв ваше повідомлення, може проявитися у одноразовому відгуку замість налаштування довгострокових стосунків.

4. Гнів. Найкраще використовувати в одиничних кампаніях, які потребують миттєвої реакції як цільової аудиторії, так і всього суспільства в цілому на несправедливість. Гнів – це дуже короткострокова емоція, яка не підходить для кампаній, які потребують довгострокових стосунків. Також не працює у складних вишуканих стратегіях.

MUST READ:  Бренди, які використовують Twitter

5. Страх. Короткочасна емоція, викликана у відповідь на пережиту небезпеку. Повинна використовуватися дуже обережно і в невеликих кількостях. Бажано отримати змішані відповіді від цільової аудиторії. Найкраще страх поєднується з пропозицією рішення, яке б прибрало причину страху.

6. Роздратування. Найкраще всього спрямовувати його на молодих людей. Підходить для брендів із бунтарським іміджем. Але використовувати його краще періодично, щоб уникнути непотрібних образ.