7 практичних порад ефективної комунікації

7 практичних порад ефективної комунікації Для досягнення успіху під час управлінської комунікації, менеджерам потрібно знати і розуміти, що бачать та чують інші, і як вони будуть реагувати на отриману інформацію, не залежно від того, чи відбувається комунікація очно, через телефон, під час презентації, конференції, зібрання, чи завдяки новітнім комп’ютерним технологіям, переконана Стейсі Хенк (Stacey Hanke), консультант з управління, на сторінках Chief Learning Officer.

“Значення має не тільки те, що вони говорять, але й те, як вони це говорять”, – переконана Стейсі, пояснюючи, що менеджери можуть навчитися ефективній комунікації. Вона пропонує сім найбільш дієвих порад, які допоможуть вкладати у спілкування більше значення та робити його куди більш ефективним.

Підвищуйте рівень своєї обізнаності. Більшість людей не мають жодного уявлення, що бачать чи чують їхні співрозмовники, коли розмовляють по телефону чи навіть віч-на-віч. Але, якщо вони не знають, як сприймається їхнє повідомлення, вони не зможуть покращити його. Тому потрібно навчитися приділяти особливу увагу тому, хто слухає вас чи будь-яким іншим чином сприймає ваше повідомлення.

MUST READ:  9 фраз, які аж ніяк не допоможуть у підвищенні вашої зарплати

Частіше робіть паузи. Одна з найрозповсюдженіших помилок – це бажання донести до слухача більше інформації, ніж він хоче/готовий сприйняти. Менеджерам потрібно навчитися говорити повільніше і робити часті паузи, щоб розуміти, наскільки добре сприймається їхнє повідомлення.

Встановіть контакт. Менеджерам слід стежити за дрібними натяками, які вказують, що їхні співробітники правильно розуміють повідомлення. Звичайний зоровий контакт допомагає встановити довіру. Якщо жодного контакту між промовцем та слухачем не буде, тоді слухач, швидш за все, попросту втратить інтерес.

Заходьте в кімнату впевнено. Всього за кілька секунд, коли промовець заходить у кімнату, люди можуть визначити, наскільки він впевнений чи невпевнений. Найбільше про це говорить ваша постава – тому намагайтесь стояти прямо, не сутулячись.

Використовуйте технології розумно. Зустрічі віч-на-віч не можуть бути замінені жодними технологіями. Тому намагайтеся за кожної слушної нагоди бачитися з людьми особисто.

Жестикулюйте, щоб створити позитивне візуальне враження. Крім того, жести допомагають краще сприйняти і зрозуміти інформацію.

MUST READ:  Чверть працівників переконані, що вони кращі за своїх керівників

Контролюйте гучність. Голос людини – це надзвичайна цінність. Звучання вашого голосу часто може стати причиною формування того чи іншого ставлення слухачів до вас. Втім, ви повинні пам’ятати, що гучність також має велике значення. Якщо ви говорите перед аудиторією, то всі у цій аудиторії повинні комфортно чути ваш голос.