На думку Бернда Харцога (Bernd Harzog), CEO і засновника компанії APMExperts, 99% людей, які вважають, що розбираються в маркетингу, помиляються. Поряд із розумінням того, що завдання маркетингу полягає у приведенні до єдиного знаменника вигоди, що дає продукт або послуга компанії, і передбачуваних потреб покупців, маркетологи часто не беруть до уваги кілька важливих речей.
Читати далі →Категорія: Маркетинг/Реклама
Маркетинг/Реклама
Яким має бути хороше позиціонування
Хороше позиціонування покликане надихати і спонукати до дії (якщо ви, звичайно, не кролик, якого має намір зжерти койот). Не можна, щоб воно крутилося навколо грошей, частки на ринку і вашого управлінського его, – пише Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) у своєму бізнес-бестселері “Стартап. 11 майстер-класів від екс-євангеліста Apple і найзухвалішого венчурного капіталіста Кремнієвої долини” (The Art of the Start: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything).
Читати далі →Як створити галас в стилі iPhone для свого бренду
Якби iPhone можна було заряджати від масового ажіотажу, він ніколи б не розрядився. Але що такого є в iPhone, чого немає в інших телефонів? Відповідь: галас. Як отримати подібний галас для свого бренду? Це не так вже і складно, як здається, стверджує Пітер Шенкман (Peter Shankman), засновник PR-компанії HARO.
Читати далі →4 основні причини, чому у вас не купують
“Чому в нас не купують?” Це питання, напевно, є одним із найпоширеніших у бізнесі. При цьому мова йде саме про потенційних клієнтів вашої продукції або послуги, які ідеально підходять для того, щоб стати вашими реальними клієнтами. Насправді існує не менше 4-х причин, які приводять до такого результату.
Читати далі →16 секретів партизанського маркетингу
Ці скарби маркетингової мудрості, що викладені нижче, якимось чином примудрилися не потрапити в коло знань багатьох маркетологів різних рівнів. Джей Конрад Левінсон (Jay Conrad Levinson), автор бізнес-бестселера “Партизанський маркетинг”, запевняє, що якщо ви будете їх дотримуватися та доможетеся того, щоб ці правила стали частиною вашої маркетингової системи, то у вас з’явиться гігантська перевага перед тими, хто ними не користується.
Читати далі →Чого насправді хочуть клієнти?
Більшість маркетологів уважають, що найкращий спосіб утримати клієнтів через «залучення» – якнайбільше взаємодіяти з ними й вибудовувати відносини. Але виявилося, що цей спосіб працює доволі рідко. У дослідженні за участю більш ніж 7000 споживачів Harvard Business Review виявив, що компанії часто мають зовсім неправильне уявлення про те, як краще взаємодіяти з клієнтами. HBR розглядає три розповсюджених міфи.
Читати далі →10 найвідоміших слоганів світових брендів
Слогани провідних світових брендів як правило мають за собою справжню історію і здатні багато розповісти як про компанію, її місію та продукт. Вашій увазі пропонується перелік із десяти найвідоміших слоганів улюблених компаній.
Читати далі →Завдяки чому реклама McDonald’s ефективна?
У світі практично кожного дня відкривається новий ресторан McDonald’s. На сторінках журналу “Антимаркетинг” було зібрано маленькі хитрощі компанії, які спонукають людей завітати у черговий Мак, купити якомога більше не надто корисних страв, швидко розправитися з ними і піти… Але обов’язково повернутися.
Читати далі →Сім ознак успішних продавців
Що відрізняє успішного менеджера від середнього співробітника відділу продажів? Насправді на це питання ви навряд чи одержите зрозумілу відповідь, – якщо взагалі одержите. Найбільш успішні продавці просто роблять свою справу і, що важливо, роблять це природно.
Читати далі →Як уникнути розповсюджених помилок у соціальних медіа
Брайан Соліс (Brian Solis), всесвітньо визнаний аналітик цифрових технологій, соціолог і футуролог, у своїй новій книзі “Кінець звичайного бізнесу” (The End of Business As Usual) розглядає споживчу революцію й те, що потрібно зробити галузям, щоб трансформувати їхні бізнес-моделі. Вашій увазі пропонується уривок з цієї книги, де Брайан дає п’ять підказок, як уникнути розповсюджених помилок у соціальних медіа.
Читати далі →