Короткостроковий капіталізм

Короткостроковий капіталізм Існує всього кілька причин, які змушують людей керуватися короткостроковими цілями, замість того, щоб мислити довгостроково: вони не планують довго затримуватися на своєму місці; вони планують заробити так багато грошей, що готові пожертвувати всім іншим; вони переконані, що їх не впіймають (не засудять).

Читати далі →

Абсурдні контрасти дозрівання

Абсурдні контрасти дозріванняВи ніколи не замислювались про контрастні явища, які нас оточують? Ну, скажімо, маємо таке глобальне явище як суцільна інформатизація, але чимало експертів вже асоціюють її з «дебілізацією» – люди перестають читати книги, навіть на довгі статті вже не вистачає часу… чи терпіння. Але мені цікавий маркетинг. У нас – свої контрасти. Ось деякі спостереження.

Читати далі →

Народження імені: Philips

Народження імені: PhilipsЖерар Філіпс був переконаний у великому майбутньому лампи розжарювання, винайденої Едісоном. Тому він умовив батька позичити йому гроші, щоб разом зі своїм братом Антоном заснувати компанію Philips Gloeillampenfabrieken (“Завод по виготовленню ламп Philips”).

Читати далі →

Транскреація або Як донести свої повідомлення до споживачів у всьому світі

Транскреація або Як донести свої повідомлення до споживачів у всьому світіОсвоєння нових ринків несе чимало турбот глобальним брендам. Одна з “головних болей” – міжнародні рекламні й маркетингові кампанії. Адже до уваги потрібно брати мовні й культурні особливості країни або регіону, де проводиться кампанія. Стів Патток (Steve Puttock), керуючий директор у лондонській філії компанії Schawk, Inc., пропонує використовувати так звану “транскреацію” або прагматичну адаптацію.

Читати далі →

Народження імені: Peugeot

Народження імені: PeugeotРодина Пежо успадкувала своє прізвище від далекого предка, який був peugeot, тобто продавцем смоли. Смола сосни у середньовіччя використовувалася як клеюча речовина або для забивання щілин у човнах. Родоначальниками династії Пежо були брати Жан-П’єр і Жан-Фредерік Пежо, які на початку позаминулого століття виготовляли пилки в регіоні Монбейяр.

Читати далі →

Торговельні марки, ім’я яких стали загальними

Торговельні марки, ім'я яких стали загальнимиПерехід торговельної марки в ім’я загальне – добре це чи погано? З одного боку, це грає на руку компанії, завдяки ототожненню у свідомості споживача товарного знаку з категорією в цілому. Однак, є й певна небезпека: перехід товарного знаку в загальне вживання як назви товарної категорії призводить до припинення його правового захисту й відкриває можливість його використання будь-якому виробникові, пише рекламний портал Adme.ru.

Читати далі →

Сила контексту

Сила контексту Що таке контекст і чому він має таке велике значення для вашого бренду? Том Асакер (Tom Asacker), провідний експерт з питань навчання та консультування бізнес-організацій та автор однойменного блога, пояснює, яким чином контекст впливає на сприйняття вашого продукту споживачем.

Читати далі →

Народження імені: Pepsi-Cola

Народження імені: Pepsi-ColaКалеб Д. Бредхем, аптекар з Нью-Берна в Північній Кароліні, у 1898-му році винайшов мікстуру на основі горіха коли, що допомагала при диспепсії та при розладах травлення. Змішана із сельтерською водою “Мікстура Марення” відмінно вгамовувала спрагу. Дуже багато хто спеціально заходили в аптеки, щоб спробувати новий напій.

Читати далі →

Що жоден маркетолог не скаже своєму керівнику

Що жоден маркетолог не скаже своєму керівникуУ кожного співробітника завжди трапляються ситуації, які він ретельно приховує від керівництва компанії. Це можуть бути дрібниці, що не варті особливої уваги, а можуть бути дії, які безпосередньо впливають на ефективність роботи компанії. А що, якщо цей співробітник – маркетолог? Видання MMR спробувало дослідити цю проблему і склало список речей, які, на їхню думку, жоден маркетолог не скаже топ-менеджеру.

Читати далі →