Сага про людей-“мильних-бульбашок”

Сага про людей-мильних-бульбашокУ блозі „Джобр” була опублікована, на мою думку, доволі цікава замітка про особливий тип офісних працівників, результативність яких ставиться під дуже великий сумнів. Їх назвали «мильними бульбашками» і зробили своєрідну класифікацію. Сподіваюся, у цьому списку Ви не знайдете себе 🙂

Читати далі →

iPod, iPhone… і що далі?..

iPod, iPhone… і що далі?..Сьогодні мабуть складно відшукати людину, яка б не чула про такі технологічні новинки, як iPod чи iPhone. Проте, компанія Apple схоже вирішила піти навіть далі. І, можливо, в не такому вже й далекому майбутньому на ринку з’явиться ще один продукт із приставкою „і-”– iCar. Принаймні, генеральний директор Apple Стів Джобс вже мав розмову із керівником Volkswagen Мартіном Вінтеркорном (Martin Winterkorn), пише MSNBC.

Читати далі →

Як правильно вибачатися

Як правильно вибачатисяЯк відомо, існує багато способів і фраз для вираження вибачення. У бізнесі ввічливість важлива як ніде. Але чи всі ми знаємо, як не відштовхнути (не образити) клієнта, коли говоримо стандартні, нібито ввічливі, фрази? Професійний блогер Yehuda Berlinger ділиться своїм переліком правильних і неправильних вибачень.

Читати далі →

Якщо у вас хоча б 1% необхідних навичок – займіться адмініструванням бізнесу

Якщо у вас хоча б 1% необхідних навичок - займіться адмініструванням бізнесуГрупа спеціалістів із різних європейських шкіл бізнесу провела атестації працівників бізнес-адміністрацій у декількох регіонах України. Звіти про це прозвучали на XII Міжнародній Конференції Європейської Ради із Бізнес-Освіти (XII Annual International Conference ECBE, European Council for Business Education), яка проводилася 1–2 червня в Києві. Результати просто неймовірні…

Читати далі →

Результати жеребкування до другого туру GMC-2007

GMC-2007Закінчилося літо – пора відпочинку та відпусток. І разом із початком осені до нас наблизився другий тур міжнародного змагання з менеджменту Global Management Challenge 2007. Команди відпочили, набралися сил, і готові з новим завзяттям братися до боротьби. А тим часом стали відомі результати жеребкування і склад восьми груп, які візьмуть участь у другому турі змагання, що почнеться 11 вересня…

Читати далі →

Головоломки, якими випробовують нас омріяні роботодавці…

Головоломки, якими випробовують нас омріяні роботодавці...Мрієте працювати програмістом у передовій технологічній компанії світу? В такому випадку вам не завадить дізнатися, скільки м’ячиків для гольфу поміститься в автобусі. Або яку плату слід попросити за те, щоб помити всі вікна у Сіетлі. Чи, зрештою, чому ж каналізаційні люки роблять круглими, а не, скажімо, прямокутними чи квадратними. Цими та іншими головоломками передових технологічних компаній ділиться на своїх електронних сторінках журнал CNNMoney.com.

Читати далі →

Найсентиментальніші рекламні ролики

Найсентиментальніші рекламні роликиСайт про рекламу Adme.ru підготував список найбільш сентиментальних роликів, створених різними рекламними агентствами світу. Що ж, підготуйте сльози розчулення, оскільки вони вам певне знадобляться при перегляді цих шедеврів 🙂

Читати далі →

Одкровення колишнього спамера…

Одкровення колишнього спамера...У кожного свої уявлення про бізнес. На секрет, що дехто вважає нормою отримувати прибуток нечесним шляхом. Саме так, „по-чорному” заробляв кошти на існування Ед – колишній спамер, який завдяки своїй протизаконній діяльності зумів досягнути прибутку $10000 – $15000 на тиждень. Сьогодні він щиро кається і відкриває таємниці своєї „професії”, пише InfoWorld.com.

Читати далі →

Майбутнє серед нас…

Майбутнє серед нас...Згадую одну з недавніх зустрічей із відомою і шанованою мною представницею гуманітарних наук з української діаспори у США. Як водиться на таких зустрічах, обігрався широкий спектр питань, що стосуються розвитку України. Політика, освіта, економіка, література, історія, погляди, цінності (гуманітарії вперто називають цінності „вартостями”) тощо. Слово за слово, комунікаційна гра, і, як водиться, провокація через жорсткіші, хоч і загальні питання. За правилом ”супутника”, у спокійній розмові з незнайомими людьми, яких, можливо, ніколи не побачиш, можуть часто проявитись якісь глибинні думки, які у поточних справах, можливо, і не розвинулись би у певні твердження.

Читати далі →

Заради «красного слівця»…

Заради «красного слівця»...Як часто ми оперуємо всілякими термінами (поняттями), навіть не вникаючи в їх суть, а іноді й зовсім заради «красного слівця»? Думаю, що подібним грішать багато хто. У своєму постингу на BrandAid Ігор Потисєв піднімає тему вживання маркетингових термінів. Він стверджує, що в маркетингу всі вживають терміни, часто не розуміючи їх. Значення цих термінів змінюється не тільки від того, хто їх вимовляє, але й кому вони адресовані й у якій ситуації. У якості прикладу Ігор наводить широко анонсований нещодавній «ребрендінг UMC».

Читати далі →