Інтернет знищує людську культуру?

The Cult of the Amateur: How Today's Internet is Killing Our CultureЕндрю Кін (Andrew Keen), фахівець із інформаційних технологій, опублікував провокаційну книгу під назвою “Культ дилетанта: як нинішній Інтернет убиває нашу культуру” (The Cult of the Amateur: How Today’s Internet is Killing Our Culture). Головні висновки книги такі: Інтернет убиває культуру людської цивілізації, замінюючи її інформаційним ерзацом; Інтернет применшує значення професіоналів, зводячи на п’єдестал пошани безграмотних аматорів; Інтернет замінює полеміку демагогією, культуру – поп-культурою, людське спілкування – пустою балаканиною. Сміливі висновки, чи не так?

Читати далі →

Пора покинути офіси!

Пора покинути офіси!Як було виявлено, дев’ять із 10-ти працівників, скажімо, у Великобританії, прагнуть працювати де завгодно – тільки не у набридливому офісі. Сучасне офісне приміщення Microsoft розташоване на одному з дерев лондонського парку – воно неначе доводить: „немає нічого простішого, ніж зламати стереотипи і звільнитися від консервативної моделі світогляду”, пише Management-issues.com.

Читати далі →

Перший блогерський ювілей

Перший блогерський ювілейНа думку відомого видання Wall Street Journal, з моменту створення першого повідомлення в найпершому у світі блозі пройшло рівно 10 років і в суботу 14 липня поздоровила всіх блогерів планети зі знаменною датою. Що ж, ми також приєднуємося! ☺

Читати далі →

Як утримати молодого співробітника? Справа не лише в грошах!

Як утримати молодого співробітника? Справа не лише в грошах!Коли молоді люди просять призначити їх на вищу посаду чи підвищити зарплатню – вони кривлять душею. Насправді єдине, чого хоче більшість із них – це можливість персонального зростання. Проте молодь не завжди вірить у здатність роботодавця забезпечити таку можливість. Тому вони просять про те, що точно знаходиться у компетенції роботодавця. Зміна титулу чи 4-відсоткове підняття зарплатні не служить достатньою мотивацією для двадцятирічних підлітків, які все-рівно в майбутньому навряд чи бачать себе працівниками вашої компанії. Про це пише Пенелопа Транк (Penelope Trunk) у своєму блозі Brazen Careerist

Читати далі →

Інтерв’ю з Ребеккою Блад (Rebecca Blood). Частина II

Ребекка Блад (Rebecca Blood)Як зміст блогів змінився з тих пір, як Ви почали займатися цим?

Коли я починала, все крутилось навколо посилань. Ми вказували цікаві сайти, які ми знаходили, цікаві статті або новини й приписували декілька рядків коментарю. Коли в 1999-му році з’явилося відповідне програмне забезпечення, то люди стали публікувати описи їхнього дня. Таким чином блог став різновидом короткого щоденника. А потім відбувся якийсь розкол між “блогами з посиланнями” і “блогами-щоденниками”.

Читати далі →

Інтерв’ю з Ребеккою Блад (Rebecca Blood). Частина I

Ребекка Блад (Rebecca Blood)Пропоную вашій увазі цікаве інтерв’ю з Ребеккою Блад (Rebecca Blood), однією з найвідоміших фахівців по блогам, авторкою книги “Посібник по блогам” (Weblog Handbook), перекладеної на п’ять мов. Ребекка веде свій власний блог Rebecca’s Pocket, який є одним з найпопулярніших блогів у світі.

Читати далі →

Ознаки жалюгідної роботи

Ознаки жалюгідної роботиПет Ленціоні (Pat Lencioni), автор бестселера „П’ять дисфункцій команди” (The Five Dysfunctions of a Team) представив світові нове творіння „Три ознаки жалюгідної роботи” (The Three Signs of a Miserable Job), яку можна буде придбати вже влітку. Завітавши до Нью-Йоркського офісу BusinessWeek, він припідняв завісу таємниці і таки поділився своїми міркуваннями щодо ознак, які перетворюють компанію на жалюгідне місце для праці.

Читати далі →

SAP визнає обвинувачення, висунуті корпорацією Oracle

SAP визнає обвинувачення, висунуті OracleЩе у березні цього року ми писали про обвинувачення, які висунула корпорація Oracle концерну SAP. І тільки нещодавно ця ситуація мала якесь логічне продовження. А саме: німецький софтверний гігант визнав, що його американська «дочка» TomorrowNow незаконно копіювала інформацію в конкуруючої Oracle.

Читати далі →

“лідер” з маленької літери…

лідер з маленької літери...Кожна епоха бізнесу диктує свої теми для дискусій. Сучасна бізнес-спільнота занепокоєна проблемами лідерства. Що таке лідерство? Хто такий лідер? Лідерами народжуються чи стають? Чи керівна посада перетворює вас на лідера? Яким повинен бути справжній лідер? Оригінальну відповідь на всі ці запитання знаходимо на сайті Management-issues.com.

Читати далі →

Сім кроків для забезпечення повної невдачі бренду у віртуальному просторі

Сім кроків для забезпечення повної невдачі бренду у віртуальному просторіМережа Proximity Worldwide провела цікаве дослідження споживчої поведінки у віртуальному просторі, сконцентрувавшись на двох питаннях: “що мотивує людей-віртуалів?”, і “що ж із цього може винести фахівець-маркетолог?”

Читати далі →