Поганий бос? Це можна виправити!

Першочергова причина, через яку люди відчувають себе нещасними на роботі – погане управління. Нічого не може перетворити позитивне робоче оточення на негативне з більшою легкістю, ніж поганий бос. На жаль поганий бос – це не рідкість. Нещодавнє дослідження, проведене в Британії, виявило, що працівники вважають поганим кожного четвертого керівника. У Норвегії цей показник дещо нижчий – кожен п’ятий керівник вважається поганим…

Читати далі →

Не відкладайте на завтра…

„Не відкладайте на завтра того, що можна зробити сьогодні”, – хто не знає цієї простої мудрості? Професорові University of Calgary B-school Пірсу Стілу (Piers Steel), здається, вдалося розробити просту формулу боротьби з бажанням відкласти важливу роботу у довгий ящик. Його відкриття, опубліковане в журналі Business Week, складається із шести порад:

Читати далі →

Американці з’ясовували якості лідера: головне “не пересолити”

Дослідники з бізнес-шкіл Колумбійського і Стенфордського університетів з’ясовували майже вічне питання: які якості роблять людину справжнім лідером. Висновки були зроблені на основі опитування декількох тисяч співробітників американських компаній і опубліковані в Journal of Personality and Social Psychology.

Читати далі →

Реклама Джинс у стилі «Хоррор»

Формальна причина появи реклами – представлення молодіжним мобільним брендом Джинс нової послуги „Jeans Десятка”, основний принцип якої – об’єднання друзів у спілкування за допомогою низьких тарифів. Навчені гірким досвідом своєї попередньої рекламної компанії „У новому році все може бути швидко, окрім розмов”, цього разу спеціалісти Джинс пішли новим шляхом – створили ролик у стилі фільму жахів…

Читати далі →

Чи завжди покупець правий?

Твердження, що покупець завжди правий, довгий час було своєрідною аксіомою. Чи дійсно правдиве це твердження? Звісно – ні! Але оскільки саме покупець приймає рішення щодо придбання тих чи інших товарів та послуг – за ним завжди залишається останнє слово…

Читати далі →

Спам у блогосфері

Дослідницька компанія eBiquity Group опублікувала новий звіт про спам у блогосфері (Pings, Spings, Splogs and the Splogosphere: 2007 Updates). Дослідження проводилося у період 23-27 січня 2007-го року за основі аналізу 8.8 млн. пінгів на сервісі weblogs.com. Звісно, ці дані не є репрезентативними, але показують цілком зрозумілу тенденцію.

Читати далі →

Кар’єрне зростання, як джерело стресу

Хто із сотень тисяч офісних працівників, лінійних менеджерів, спеціалістів у тій чи іншій галузі не мріє про кар’єрне зростання. У більшості людей воно асоціюється з підвищенням зарплатні та статусу, переходом на нову сходинку корпоративної ієрархії, отриманням нових прав та можливостей. Всі ці очікування зазвичай мають сенс. Та чи варті вони того стресу, під який потрапляє працівник, який щойно пережив кар’єрне зростання?..

Читати далі →

Бренди заграють з покупцями в онлайні

Онлайновими іграми зараз нікого не здивуєш. Потужна хвиля зацікавленості ними охопила і компанії-бренди. Крім того, що співробітники різних компаній граються безпосередньо на роботі (про що ми писали), бренди використовують онлайн-ігри для реклами своїх товарів та послуг.

Читати далі →