Чим займаються офісні працівники в робочий час…

З допомогою технологій і он-лайн панелі компанії GMI (Global Market Insite, Inc.) було проведено опитування співробітників офісів, результати якого опублікував журнал „Новий маркетинг”. В опитуванні взяли участь 500 співробітників офісів у віці від 18 до 55 років, половина з яких – чоловіки, а половина – жінки. Більше, ніж 50% респондентів мають вищу освіту, а приблизно третина (29%) – займають керівну посаду. Всі, хто взяв участь в опитуванні працюють за схемою повної зайнятості і проводять у офісі більше, ніж половину робочого дня.

Читати далі →

Як проводяться наради в Google?

Кожна компанія час від часу проводить наради. Необхідність у них не ставиться під сумнів, але наскільки вони ефективні? Віце-президент компанії Google Марісса Майер, яка проводить, у середньому, по 70 нарад у тиждень, називає шість правил, які потрібно дотримуватись для проведення успішної наради.

Читати далі →

Вчимося скаржитися…

Якщо ви хоч коли-небудь не погоджувались з чимось на вашій роботі, значить проблема скарг для вас не нова. Вміння скаржитися інколи буває доволі необхідним навиком. Проте, люди, які хронічно скаржаться на все у світі, руйнують мораль та продуктивність компанії. І, зазвичай, вони створюють більше проблем, ніж вирішують. Дуже складно залишатися професійним спеціалістом, якщо ви вже зайняли позицію професійного скандаліста.

Читати далі →

Найскладніше – підібрати правильного генерального

Кожен знає, що для успішності нового бізнесу потрібен талановитий керівник. Крім нього, зрозуміла річ, потрібні люди, великий ринок, конкурентоспроможність, потенціал для зростання, вдала структура і т. д. і т. п… Але талановитий керівник – в першу чергу. Підібрати його – справа не з легких. Одне радує – простір для вибору величезний! Не вірите? Переконайтеся самі! Жартівлива стаття, опублікована у Venture Capital Journal не лише пропонує свою власну класифікацію генеральних директорів, але й (для зручності) наводить список кіноакторів, з якими асоціюється той чи інший тип керівника.

Читати далі →

70% щастя користувача від Google

У блогах зараз обговорюється документ для внутрішнього використання в компанії Google під назвою “Big Goals and Directions – 2006”. Не думаю, що “витік інформації” відбувся випадково, проте досить цікаво ознайомитися із цілями, які поставив собі Google на 2006-ий рік.

Читати далі →

Google – пошуковик №1 у світі

Не зважаючи на всі намагання майкрософтівського MSN та пошуковиків Yahoo захопити максимальну кількість користувачів інтернету, Google і надалі продовжує займати перше місце на ринку пошукових механізмів. Половина всіх інтернет-пошуків здійснюється саме через Google, передає CNNMoney.com.

Читати далі →

День народження банера

Реклама в Інтернеті живе та процвітає з тих пір, коли веб вперше став відомий неспеціалістам. Енциклопедія Wikipedia повідомляє, що перший графічний рекламний модуль в Інтернеті, на який можна було клікнути для переходу до інформації рекламодавця, було продано у 1993-му році на сайті Global Network Navigator. Цей сайт належав американському комп’ютерному видавництву O’Reilly…

Читати далі →

Список найбільш потішних «відмазок» відсутності у блозі

Через кілька днів (тижнів, або навіть місяців) відсутності блогер все ж таки повертається до свого блогу. У першому ж повідомленні зазвичай він пояснює, чому так довго був відсутній. Список найбільш потішних «отмазок» містить справжні перлини, повідомляє “Хабрахабр”.

Читати далі →