16 секретів партизанського маркетингу

16 секретів партизанського маркетингуЦі скарби маркетингової мудрості, що викладені нижче, якимось чином примудрилися не потрапити в коло знань багатьох маркетологів різних рівнів. Джей Конрад Левінсон (Jay Conrad Levinson), автор бізнес-бестселера “Партизанський маркетинг”, запевняє, що якщо ви будете їх дотримуватися та доможетеся того, щоб ці правила стали частиною вашої маркетингової системи, то у вас з’явиться гігантська перевага перед тими, хто ними не користується.

Читати далі →

Підприємництво у… в’язниці

Підприємництво у... в'язниціВони досвідчені підприємці і чудово обізнані, що таке конкуренція, як отримати максимальний прибуток, детально розкажуть вам про всі потенційні управлінські ризики і можуть зорганізувати людей так, щоб все було зроблено вчасно і точно. Але є маленька проблема. Вони працювали в незаконному бізнесі і тому сьогодні знаходяться за гратами, пише засновник і CEO Blinds.com Джей Стейнфілд (Jay Steinfeld) у виданні Business Insider.

Читати далі →

Apple отримала патент на прямокутник з заокругленими краями

Apple отримала патент на прямокутник з заокругленими краями В продовження попередньої публікації про патентний суд між Apple та Samsung, а також “хитрі способи” вибачення за наклеп, ділимося ще однією новиною: Компанія Apple нарешті отримала омріяний патент на “прямокутник із заокругленими кутами”.

Читати далі →

10 найпоширеніших бізнес-фраз для менеджерів

10 найпоширеніших бізнес-фраз для менеджерівЯк відомо, у діловому світі вкрай важливим є вміння людей знаходити спільну мову, особливо серед вищого управлінського складу. Причому важливо не просто вміти пояснити суть того, що відбувається у відділі, компанії, секторі економіки, але й зробити це коротко і красиво. На тему того, як потрібно розмовляти, пишуться навіть бізнес-кейси. Дотримуючись цього віяння ресурс Vestifinance.ru вибрав десятку найпоширеніших фраз, які можна почути в діловому світі.

Читати далі →

Як Apple перед Samsung-ом вибачалася

Як Apple перед Samsung-ом вибачалася Патентна війна між компаніями Apple та Samsung здається безкінечною. Зокрема, нещодавно Apple вдалося відстояти свою “честь” і захиситити “недоторканність своїх патентів” в американському суді. Втім, британський суд виявився не настільки наївним, і тепер виробник iPhone та iPad зобов’язаний визнати свою поразку і принести публічні вибачення компанії Samsung.

Читати далі →

Анатомія ідеального СЕО

Анатомія ідеального СЕОЩо робить керівника хорошим керівником? Що допомагає йому підніматися кар’єрними сходами? Що, власне, спільного у глав великих корпорацій і директорів невеликих компаній? Портал CNBC.com вивчив безліч різних досліджень і запропонував своєрідну теоретичну схему того, яким має бути ідеальний СЕО компанії.

Читати далі →

Як перетворити свій бізнес на цінний актив

Як перетворити свій бізнес на цінний актив Більшість власників малого бізнесу починають свою справу з надією колись у майбутньому продати компанію. На жаль, далеко не всі знають, як перетворити бізнес на цінний актив, який буде цікавий потенційним покупцям. Відповідь на це запитання дає Джон Варріллоу (John Warrillow) на сторінках своєї книги “Створений для продажу” (Build to Sell).

Читати далі →

Дванадцять стандартних форм цінності

Дванадцять стандартних форм цінності“Цінність – це не властивість речей. Вона усередині нас, вона – те, як реагує людина на зміну життя”, – говорив у свій час австрійський економіст Людвіг фон Мізес (Ludwig von Mises). Для того, щоб успішно продавати цінності, необхідно точно усвідомити, яку саме форму вони повинні приймати, щоб за них захотіли платити, – розвиває тему Джош Кауфман (Josh Kaufman) у своїй книзі “Сам собі МВА. Самоосвіта на 100%” (The Personal MBA: Master the Art of Business).

Читати далі →