Лист, яким Apple зустрічає кожного нового співробітника

Лист, яким Apple зустрічає кожного нового співробітникаВсі, хто хоч трохи знайомий з теорією менеджменту, чудово знають, що мотивація є одним із п’яти базових видів управлінської діяльності (по Файолю). Але як забезпечити вмотивованість співробітників – питання досить важке для будь-якого менеджера. Кожна компанія вирішує його по-своєму, але Apple і тут уміє виділитися на тлі інших.

Читати далі →

5 уроків Махатми Ганді

5 уроків Махатми Ганді Махатма Ганді – геніальний політичний та ідеологічний лідер, який зробив дуже багато для народу Індії та його незалежності від Англії. Ставши батьком принципів ненасильницького спротиву, ця людина змінила не тільки себе, але й все своє оточення.

Читати далі →

Сім ознак успішних продавців

Сім ознак успішних продавцівЩо відрізняє успішного менеджера від середнього співробітника відділу продажів? Насправді на це питання ви навряд чи одержите зрозумілу відповідь, – якщо взагалі одержите. Найбільш успішні продавці просто роблять свою справу і, що важливо, роблять це природно.

Читати далі →

Власникам техніки Apple доводиться платити дорожчу ціну за номери в готелях

Власникам техніки Apple доводиться платити дорожчу ціну за номери в готелях Якщо ви вирішили забронювати номер в готелі за допомогою Інтернету – краще скористайтесь комп’ютером на базі Windows – вийде дешевше. Велика туристична компанія Orbitz призналася, що її сайт автоматично визначає користувачів Mac і пропонує їм більш дорогі варіанти для бронювання готелів, пише видання MacDigger.

Читати далі →

Притча: Тріщина в алмазі

Притча: Тріщина в алмазіЯкось один бізнесмен купив величезний алмаз у Південній Африці, який був завбільшки з жовток курячого яйця. Але, на його превеликий жаль, усередині каменю була виявлена тріщина. Новий власник каменю показав цей алмаз ювелірові, у надії, що той порадить, що можна зробити.

Читати далі →

Книга скарг Google: Співробітники виводять корпорацію на «чисту воду»

Книга скарг Google: Співробітники виводять корпорацію на «чисту воду»Про чудові, приємні та, що казати, просто неймовірні умови праці в корпорації Google відомо давно. Але чи не занадто інтернет-гігант розпещує своїх співробітників? Це питання мимоволі виникає, коли знайомишся зі скаргами власне самих співробітників, що якимось чином потрапили в Мережу. Хоча достовірність скарг, викладених нижче, під великим сумнівом, все ж, принаймні з гумором, думаю, тут все у порядку 😉

Читати далі →

Гай Кавасакі: Уроки Стіва Джобса

Гай Кавасакі: Уроки Стіва Джобса Існує чимало публікацій, в яких розповідається про уроки Стіва Джобса, але мало кому з їх авторів пощастило на власному досвіді попрацювати з ним. Гай Кавасакі (Guy Kawasaki), колишній колега Джобса, ділиться 12-ма уроками, які він засвоїв, працюючи з цим геніальним лідером та творцем.

Читати далі →

Мистецтво продажів від Мікеланджело

Мистецтво продажів від МікеланджелоМікеланджело був не лише майстром епохи Ренесансу, але й майстром продажів. І прийомами продажів і переговорів він володів не менш мистецьки, ніж різцем або кистю. Будучи потомственим купцем, він не губився, коли мова заходила про гроші. Особливо ж добре він умів торгуватися.

Читати далі →

10 гріхів стартапера

10 гріхів стартапера Олексій Мась, власник кількох стартапів та учасник комітету експертів GrouthUp і Startup.ua, вважає, що стартапам (а точніше – їх засновникам) також притаманні гріхи. І деякі з них можна вважати смертними. Ось перелік 10 смертних гріхів стартапера розміщених на сайті Олексія.

Читати далі →