Чого насправді хочуть клієнти?

Чого насправді хочуть клієнти?Більшість маркетологів уважають, що найкращий спосіб утримати клієнтів через «залучення» – якнайбільше взаємодіяти з ними й вибудовувати відносини. Але виявилося, що цей спосіб працює доволі рідко. У дослідженні за участю більш ніж 7000 споживачів Harvard Business Review виявив, що компанії часто мають зовсім неправильне уявлення про те, як краще взаємодіяти з клієнтами. HBR розглядає три розповсюджених міфи.

Читати далі →

8 принципів, які допоможуть сформувати «пристрасну» робочу культуру

8 принципів, які допоможуть сформувати пристрасну робочу культуру Пол Елофс (Paul Alofs), один з дописувачів видання Fast Company згадує свою зустріч з Кеном Томсоном (Ken Thomson) під час відвідин одного з офісів компанії Thomson. Пол спустився до холу, щоб випити кави. Кен Томсон теж був там. Він готував собі обід, заливаючи суп швидкого приготування окропом. На той момент Кен був на дев’ятому місці в переліку найбагатших людей планети і його активи оцінювалися у $19,6 мільярдів. Він міг собі дозволити будь-який обід, але суп з пакетика його цілком влаштовував.

Читати далі →

Експеримент з конвертами, або Невірне розуміння ефективності

Експеримент з конвертами, або Невірне розуміння ефективностіНародившись, ми всі приходимо у ментальний світ, який складається з «функцій» і «відділів». Нам здається очевидним, що всі види діяльності повинні бути згруповані за видами так, щоб їх виконання було ефективнішим, а управління – простішим. Автори книги “Ощадливе виробництво” Джеймс Вумек (James Womack) і Деніел Джонс (Daniel Jones) пропонують нам поглянути на роботу як на безперервний процес, тим самим зробивши її значно ефективнішою.

Читати далі →

Про зв’язок між хорошою роботою та відчуттям щастя

Про зв'язок між хорошою роботою та відчуттям щастя Більшість людей розмірковують про свою кар’єру з позицій щастя. Вони щиро вірять, що робота може зробити їх щасливими. Пенелопа Транк (Penelope Trunk), автор численних статей бізнес-тематики, переконана, що зв’язок між хорошою роботою та відчуттям щастя насправді набагато менший, ніж ми звикли вважати. Вона ділиться своїми спостереженнями на сторінках особистого блога.

Читати далі →

Притча: П’ять цеглин

Притча: П’ять цеглинЯкось до невичерпного вигадника-мільйонера Тейлора Барнума (Taylor Barnum) прийшов енергійний на вигляд чоловік і попросив грошей. Той у відповідь запропонував попрацювати за півтора долара в день, вручив п’ять цеглин і дав наступну дивну інструкцію.

Читати далі →

6 типів людей для створення ефективної команди

6 типів людей для створення ефективної командиНічого не можна домогтися поодинці. Вам потрібна допомога інших людей, а вони мають потребу у вас. Із правильною командою ви можете створити мережу зв’язків і перетворити неможливе в практично неминуче, – стверджує художник і письменник Джессіка Хагі (Jessica Hagy) на сторінках журналу Forbes.

Читати далі →

10 найвідоміших слоганів світових брендів

10 найвідоміших слоганів світових брендів Слогани провідних світових брендів як правило мають за собою справжню історію і здатні багато розповісти як про компанію, її місію та продукт. Вашій увазі пропонується перелік із десяти найвідоміших слоганів улюблених компаній.

Читати далі →

Чотири «C» досконалості творчої ідеї

Чотири «C» досконалості творчої ідеїБудь-яке творче починання – фільм, п’єса, роман, картина або що-небудь інше в цьому роді – буде досконалим, тільки якщо воно володіє чотирма якостями, так званими чотирма “C” – Clarity, Content, Creativity, Craft – стверджує Сем Харрісон (Sam Harrison), автор бізнес-бестселера “Продай свою ідею” (Idea Selling).

Читати далі →

10 законів продуктивності

10 законів продуктивності На сайті 99U нещодавно було опубліковано перелік із десяти законів продуктивності, складений мережею Behance, яка об’єднує креативних людей зі всіх куточків світу. Взявши на озброєння ці принципи, ви навчитесь легко переходити від слів до справи та від ідеї – до її реалізації.

Читати далі →