Спробуйте лише один день не відповідати на кожен телефонний дзвінок, не перевіряти електронну скриньку кожні дві хвилини й піти з роботи раніше. Ви будете здивовані, наскільки більше зробили. Еймі Грот (Aimee Groth), автор видання The Business Insider, пропонує розглянути робочий процес з точки зору ефективності виконання завдань.
Читати далі →Годі розмовляти… Час починати процес трансформації!
“Коли мене запитують, що потрібно зробити в першу чергу під час процесу трансформації, я відповідаю: просто почніть, – говорить Девід Венс (David Vance), колишній президент Caterpillar University. – Мабуть, це найкраща порада, яку я можу дати”.
Читати далі →Притча: Коротка промова
Одного разу учень запитав Учителя:
– Учитель, скажи, що мені робити: я приходжу до клієнта, розповідаю про свій товар, а він каже, що йому такий товар зовсім не потрібен.
– А він йому потрібен? – Запитав Учитель.
– Так, я в цьому впевнений! Це дуже хороший товар, він потрібен всім!
Читати далі →Підвищення мотивації персоналу: Як створити сприятливу робочу атмосферу
Керівники завжди задавалися питанням, як створити ідеальне робоче середовище, яке надихатиме співробітників і мотивуватиме їх на досягнення високих результатів. Необхідність стимулювання стала ще актуальнішою в період рецесії, коли масові скорочення та “затягування поясів” знизили мотивацію персоналу до критичного рівня.
Читати далі →Я вас навчу! Або Поради колишнього гангстера законослухняним підприємцям
Луї Ферранте – колишній гангстер. Він був засуджений і отримав строк за те, що орудував у складі мафії. Після звільнення з в’язниці він вирішив, що деякі принципи з кримінального світу можуть допомогти домогтися успіху й у бізнесі. Видання BusinessInsider відібрало 14 найцікавіших порад з книги Луї Ферранте “Правила банди: Чому мафія може навчити законослухняних бізнесменів” (
Абсурдні контрасти дозрівання
Ви ніколи не замислювались про контрастні явища, які нас оточують? Ну, скажімо, маємо таке глобальне явище як суцільна інформатизація, але чимало експертів вже асоціюють її з «дебілізацією» – люди перестають читати книги, навіть на довгі статті вже не вистачає часу… чи терпіння. Але мені цікавий маркетинг. У нас – свої контрасти. Ось деякі спостереження.
Читати далі →Чому ви ніяк не можете навчитися керувати власним часом?
Багатьом людям знайоме відчуття, коли, час буквально втікає крізь пальці, неможливо нічого встигнути, а кількість справ тільки збільшується. При цьому ніяка теорія тайм-менеджменту не здатна виправити ситуацію, а в думках складається стійкий стереотип, що часом взагалі неможливо керувати.
Читати далі →Народження імені: Philips
Жерар Філіпс був переконаний у великому майбутньому лампи розжарювання, винайденої Едісоном. Тому він умовив батька позичити йому гроші, щоб разом зі своїм братом Антоном заснувати компанію Philips Gloeillampenfabrieken (“Завод по виготовленню ламп Philips”).
Читати далі →10 помилок при написанні супроводжувального листа
Супроводжувальний лист – перше, з чим ознайомлюється потенційний роботодавець, перед тим, як перейти безпосередньо до резюме кандидата на посаду. Тому дуже важливо правильно оформлювати супроводжувальний лист. Нижче наведено приклад 10 найбільш прикрих помилок, які трапляються у подібних листах і яких варто всіляко уникати. Перелік взято з сайту Fins.com
Читати далі →Повторювати краще, ніж придумувати з нуля. Чому?
Китайцям наразі часто закидають, що вони можуть лише копіювати (якісно чи не дуже) чужі винаходи і ідеї. Але ж сумна правда полягає в тому, що насправді першопрохідники дуже рідко досягають успіху. Натомість гіганти на зразок Google і Facebook стали кращими, тому що повторили, а не винайшли. Google пішов по стопах піонерів інтернет-пошуку Magellan і Infoseek, а лаври першої соціальної мережі належать Friendster.
Читати далі →