Чому успішні люди йдуть з роботи рано

Чому успішні люди йдуть з роботи раноСпробуйте лише один день не відповідати на кожен телефонний дзвінок, не перевіряти електронну скриньку кожні дві хвилини й піти з роботи раніше. Ви будете здивовані, наскільки більше зробили. Еймі Грот (Aimee Groth), автор видання The Business Insider, пропонує розглянути робочий процес з точки зору ефективності виконання завдань.

Читати далі →

Годі розмовляти… Час починати процес трансформації!

Час починати процес трансформації “Коли мене запитують, що потрібно зробити в першу чергу під час процесу трансформації, я відповідаю: просто почніть, – говорить Девід Венс (David Vance), колишній президент Caterpillar University. – Мабуть, це найкраща порада, яку я можу дати”.

Читати далі →

Притча: Коротка промова

Притча: Коротка промоваОдного разу учень запитав Учителя:

– Учитель, скажи, що мені робити: я приходжу до клієнта, розповідаю про свій товар, а він каже, що йому такий товар зовсім не потрібен.

– А він йому потрібен? – Запитав Учитель.

– Так, я в цьому впевнений! Це дуже хороший товар, він потрібен всім!

Читати далі →

Підвищення мотивації персоналу: Як створити сприятливу робочу атмосферу

Як створити сприятливу робочу атмосферу Керівники завжди задавалися питанням, як створити ідеальне робоче середовище, яке надихатиме співробітників і мотивуватиме їх на досягнення високих результатів. Необхідність стимулювання стала ще актуальнішою в період рецесії, коли масові скорочення та “затягування поясів” знизили мотивацію персоналу до критичного рівня.

Читати далі →

Я вас навчу! Або Поради колишнього гангстера законослухняним підприємцям

Я вас навчу! Або Поради колишнього гангстера законослухняним підприємцямЛуї Ферранте – колишній гангстер. Він був засуджений і отримав строк за те, що орудував у складі мафії. Після звільнення з в’язниці він вирішив, що деякі принципи з кримінального світу можуть допомогти домогтися успіху й у бізнесі. Видання BusinessInsider відібрало 14 найцікавіших порад з книги Луї Ферранте “Правила банди: Чому мафія може навчити законослухняних бізнесменів” (Mob Rules: What the Mafia Can Teach the Legitimate Businessman).

Читати далі →

Абсурдні контрасти дозрівання

Абсурдні контрасти дозріванняВи ніколи не замислювались про контрастні явища, які нас оточують? Ну, скажімо, маємо таке глобальне явище як суцільна інформатизація, але чимало експертів вже асоціюють її з «дебілізацією» – люди перестають читати книги, навіть на довгі статті вже не вистачає часу… чи терпіння. Але мені цікавий маркетинг. У нас – свої контрасти. Ось деякі спостереження.

Читати далі →

Чому ви ніяк не можете навчитися керувати власним часом?

Чому ви ніяк не можете навчитися керувати власним часом? Багатьом людям знайоме відчуття, коли, час буквально втікає крізь пальці, неможливо нічого встигнути, а кількість справ тільки збільшується. При цьому ніяка теорія тайм-менеджменту не здатна виправити ситуацію, а в думках складається стійкий стереотип, що часом взагалі неможливо керувати.

Читати далі →

Народження імені: Philips

Народження імені: PhilipsЖерар Філіпс був переконаний у великому майбутньому лампи розжарювання, винайденої Едісоном. Тому він умовив батька позичити йому гроші, щоб разом зі своїм братом Антоном заснувати компанію Philips Gloeillampenfabrieken (“Завод по виготовленню ламп Philips”).

Читати далі →

10 помилок при написанні супроводжувального листа

10 помилок при написанні супроводжувального листа Супроводжувальний лист – перше, з чим ознайомлюється потенційний роботодавець, перед тим, як перейти безпосередньо до резюме кандидата на посаду. Тому дуже важливо правильно оформлювати супроводжувальний лист. Нижче наведено приклад 10 найбільш прикрих помилок, які трапляються у подібних листах і яких варто всіляко уникати. Перелік взято з сайту Fins.com

Читати далі →

Повторювати краще, ніж придумувати з нуля. Чому?

Повторювати краще, ніж придумувати з нуля. Чому?Китайцям наразі часто закидають, що вони можуть лише копіювати (якісно чи не дуже) чужі винаходи і ідеї. Але ж сумна правда полягає в тому, що насправді першопрохідники дуже рідко досягають успіху. Натомість гіганти на зразок Google і Facebook стали кращими, тому що повторили, а не винайшли. Google пішов по стопах піонерів інтернет-пошуку Magellan і Infoseek, а лаври першої соціальної мережі належать Friendster.

Читати далі →